Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το BMW i3 είναι ένα μοντέλο, που αναμφίβολα θέτει νέες βάσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Οι ιθύνοντες του ομίλου ήθελαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα ήταν κατάλληλο για την κίνηση εντός των μεγαλουπόλεων, ενώ η κίνησή του δεν θα επιβάρυνε περισσότερο το περιβάλλον.

Το μικρό i3 κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και συμπεριφέρεται εξαιρετικά καλά στο αστικό περιβάλλον κάνοντας όλα όσα υπόσχεται.

BMW i3

85.706 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/11/2013

Το BMW i3 είναι ένα μοντέλο, που αναμφίβολα θέτει νέες βάσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Από το 2007, η BMW εκπονούσε το πρόγραμμα της δημιουργίας του i3. Οι ιθύνοντες του ομίλου ήθελαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα ήταν κατάλληλο για την κίνηση εντός των μεγαλουπόλεων, ενώ η κίνησή του δεν θα επιβάρυνε περισσότερο το περιβάλλον, αφού ακόμα και το εργοστάσιο κατασκευής του λειτουργεί από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το BMW i3, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής με το καλημέρα, μιας κι όλη αυτή η δύναμη (ένεκα ηλεκτροκίνησης) είναι διαθέσιμη στον οδηγό ουσιαστικά από το ρελαντί. Έτσι λοιπόν, οι κατασκευαστές αναφέρουν ότι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,2 δλ., με όλη αυτή την δύναμη να τροφοδοτείται στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου και τον οδηγό να έχει την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων: Comfort, Eco Pro και Eco Pro Plus. Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζεται από εξελιγμένη μπαταρία λιθίου, αποτελούμενη από 96 ξεχωριστές κυψέλες. 

Μόλις κάτσεις στην θέση του οδηγού, εντυπωσιάζεσαι από το πόσο ποιοτικά είναι όλα κατασκευασμένα. Τα καθίσματα είναι λεπτά (περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους), αλλά αναπαυτικά, ενώ στηρίζουν επαρκώς το σώμα, αναλογιζόμενοι βέβαια τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. O περιστροφικός επιλογέας για την κίνηση το οχήματος εδράζει στην πίσω δεξιά μεριά του τιμονιού, (επιλογή μεταξύ των ενδείξεων Drive, Reverse και Park), επιτρέποντας έτσι να υπάρχει ακόμα περισσότερος χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Το ενιαίο πάτωμα επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, δημιουργώντας παράλληλα ένα αίσθημα μεγαλύτερης ευρυχωρίας. Έτσι λοιπόν, οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα, ενώ άξιος αναφοράς είναι κι ο χώρος αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται στα 220 λίτρα.

Αυτό που εντυπωσιάζει στην πρώτη επαφή με το BMW i3, είναι το πόσο αθόρυβο είναι. Εν κινήσει, το μόνο που ακούς είναι η κύλιση από τα ελαστικά (ελάχιστη μεταφέρεται μέσα στην καμπίνα) κι οι ανεπαίσθητοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Εν συνεχεία και μόλις ο οδηγός πατήσει το δεξί πεντάλ, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται εμπρός με την επιτάχυνση από τον ηλεκτροκινητήρα να είναι συνεχής. 

Γιατί μας ξάφνιασε ευχάριστα
Το νέο ηλεκτρικό και φουτουριστικό αυτοκίνητο, που δημιούργησε η BMW, συναρπάζει. Το μικρό i3 κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και συμπεριφέρεται εξαιρετικά καλά στο αστικό περιβάλλον, κάνοντας όλα όσα υπόσχεται. Ο ηλεκτροκινητήρας του σε μεταφέρει σβέλτα (η γρήγορη οδήγηση έχει ένα κόστος στη συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου βέβαια) και προπαντός οικονομικά (1,5 ευρώ/100 χλμ.) κι οικολογικά. Ποιοτικό σε όλα τα επίπεδα, εργονομικό - ποιοτικό εσωτερικό και με χώρους άνετους για τέσσερις επιβάτες.