Το Renault Captur προσφέρει τον περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και οι αφαιρούμενες επενδύσεις υπερτονίζουν την πρακτικότητα της καμπίνας.
Χώροι-Πρακτικότητα: Ξεχωρίζει το Captur
65.425 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2016)
Το Renault Captur εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μεγάλο του μεταξόνιο για να προσφέρει τον καλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (377-455 λτ.). Στοιχεία όπως το μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού (11 λτ.), οι επενδύσεις καθισμάτων με φερμουάρ, που αφαιρούνται για να πλένονται και το συρόμενο πίσω κάθισμα υπερτονίζουν τον πρακτικό του χαρακτήρα. Το Peugeot 2008 από την άλλη είναι το πιο φαρδύ και ψηλό πίσω, ενώ το Nissan Juke έχει το μεγαλύτερο ύψος για τους εμπρός επιβάτες, αλλά το πιο στενό πίσω κάθισμα. Ευρύχωρο είναι και το Fiat 500Χ, που δεν υστερεί σε χώρους και εμφανίζει το μεγαλύτερο πλάτος μπροστά. Δε λείπει επίσης και η πρακτικότητα, με έξτρα στοιχεία όπως το διπλό ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό, αλλά και οι μεγάλες ποτηροθήκες ελέω του ηλεκτρικού χειρόφρενου στο τούνελ της κονσόλας
Tο Citroen C4 Cactus και το Ford EcoSport δείχνουν να υστερούν συγκριτικά στο χώρο για τα γόνατα των πίσω, συνολικά όμως δεν τα λες και στριμόχωρα. Έχουν και ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, που όπως και στα άλλα πλην του Captur κυμαίνεται στα 350 λτ. (358 λτ. το Cactus και 355 λτ. το EcoSport).
Το Renault Captur προσφέρει τον περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και οι αφαιρούμενες επενδύσεις υπερτονίζουν την πρακτικότητα της καμπίνας.
Ο λογος που στο συγκριτικο τεστ για το fiat 500X εχετε επιλεξει το 1.3 multijet ενω υπαρχει το 1.6 multijet με 120 αλογα που θα μπορουσε να ανταγωνιστει τα υπολοιπα συνολα που ειναι 1.5 και 1.6 ποιος ειναι ακριβως? Μη δημιουργειτε εντυπωσεις κυριοι! Επιτελους πια!!!!
Μία φορά στο κεφάλαιο "Η άποψή μας" να διαβάσω μία ξεκάθαρη (έστω υποκειμενική) άποψη και τι στον κόσμο!
Ο λογος που στο συγκριτικο τεστ για το fiat 500X εχετε επιλεξει το 1.3 multijet ενω υπαρχει το 1.6 multijet με 120 αλογα που θα μπορουσε να ανταγωνιστει τα υπολοιπα συνολα που ειναι 1.5 και 1.6 ποιος ειναι ακριβως? Μη δημιουργειτε εντυπωσεις κυριοι! Επιτελους πια!!!!