ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Renault Clio: Ντεμπούτο με νέα σχεδίαση και έως 160 άλογα

 Σχολιάστε 
5.140 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2025)
Νέο Renault Clio: Ντεμπούτο με νέα σχεδίαση και έως 160 άλογα
8 Φωτογραφίες »

Επίσημη πρεμιέρα για την 6η γενιά του γαλλικού μικρού.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με νέο σπορτίφ design.
Δύο 10άρες οθόνες, πολλές τεχνολογίες και ανακυκλωμένα υλικά.
Βενζίνη, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα.

autotriti team

Επίσημη πρεμιέρα για την 6η γενιά του γαλλικού μικρού

Επίσημη πρεμιέρα έκανε το νέο Renault Clio. Μετά από τη διαρροή που υπήρξε νωρίτερα, η 6η γενιά του γαλλικού μικρού παρουσιάστηκε στο κοινό, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου. Το ολοκαίνουργιο Clio έφτασε με ένα νέο και ξεχωριστό στυλ, αλλά και αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένης και της γκάμας των κινητήρων του.

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με νέο σπορτίφ design

Εξωτερικά, το νέο Renault Clio ξεχωρίζει άμεσα από το μακρύτερο καπό, το αυξημένο (κατά 8χλστ.) μεταξόνιο των 2,59μ. και την έντονα δυναμική γραμμή της οροφής. Το αμάξωμα του νέου Clio δείχνει – και είναι - μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, με συνολικό μήκος που φτάνει από τα 4,05 στα 4,12μ. (μεγαλύτερο κατά 67χλστ.), με μεγαλύτερους προβόλους και πλάτος αυξημένο κατά 39χλστ. (από 1,73 σε 1,77μ). Την ίδια στιγμή το ύψος φτάνει στο 1,45μ. (αυξημένο μόνο κατα 11χλστ.).

Οι γρίλιες στη μάσκα και στον αεραγωγό είναι σχεδιασμένες με ρομβοειδές μοτίβο στο σχήμα του λογότυπου της Renault και πλαισιώνονται από τα LED φώτα ημέρας σχήματος «C». Οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας έχουν δημιουργήσει με δύο έντονες νευρώσεις ένα ρύγχος στο άκρο του εμπρός μέρους, που θυμίζει εκείνο των μονοθεσίων της F1, ενώ στα άκρα έχουν τοποθετηθεί νέας σχεδίασης αιχμηροί προβολείς, χαρίζοντας ένα ιδιαίτερα άγριο «βλέμμα» στο νέο Clio. Μεγάλες αλλαγές και στο πίσω μέρος, εκεί όπου πλέον βρίσκονται δύο διπλά φώτα και μια έντονη νεύρωση κάτω από το τζάμι της πίσω πόρτας που μοιάζει με αεροτομή «ducktail». Επιπλέον, παρατηρούμε καινούργιας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 205/45.

Δύο 10άρες οθόνες, πολλές τεχνολογίες και ανακυκλωμένα υλικά

Στο εσωτερικό, το ταμπλό διαθέτει μία διπλή οθόνη σχήματος «V» 10,1 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση), με την κεντρική οθόνη να είναι προσανατολισμένη προς τον οδηγό και το τιμόνι να χαρακτηρίζεται από σχεδίαση μικρής διαμέτρου. Το τελευταίο μάλιστα έχει μειώσει τους αριθμούς των στροφών από 3,3 σε 2,6, γεγονός που εξασφαλίζει στον οδηγό μια πιο σπορτίφ εμπειρία οδήγησης, σύμφωνα με τη μάρκα. Ενσωματώνει, επίσης, το πλήκτρο Multi-Sense που παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης, με το καθένα να διαθέτει και συγκεκριμένο φωτισμό για το εσωτερικό. Το καινούργιο design των καθισμάτων χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα υλικά, επενδύσεις με νέο μοτίβο και έγχρωμες εμφανείς ραφές.

Από κει και πέρα, στην καμπίνα του νέου Clio, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί κάποιος να βρει κλειστό χώρο στην κεντρική κονσόλα με το μαλακό σπαστό κάλυμμα, παρόμοιο με το κάλυμμα της οθόνης ενός tablet. Παράλληλα, η καμπίνα περιλαμβάνει δύο θύρες USB-C μπροστά, έναν επαγωγικό φορτιστή (όχι σε όλες τις εκδόσεις) και μια πρίζα 12 V στο πίσω μέρος, για εύκολη σύνδεση με βύσμα φόρτισης USB για τη σύνδεση ενός φορητού ψυγείου, για παράδειγμα. Πολλά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας, τα οποία αυξάνονται ανάλογα την έκδοση και μπορούν να φτάσουν συνολικά τα 29.

Αναφορικά με τους χώρους, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 391 λίτρα και είναι πιο εύκολα προσβάσιμη σε σχέση με πριν χάρη στο χαμηλότερο, κατά 40χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, κατώφλι φόρτωσης. Το μπουτόν που ανοίγει το πορτμπαγκάζ είναι ενσωματωμένο απευθείας στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Βενζίνη, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα

Το νέο Renault Clio παρουσιάστηκε έχοντας στη φαρέτρα του τέσσερα κινητήρια σύνολα, η ισχύς των οποίων κυμαίνεται από 115 έως 160 ίππους. Συγκεκριμένα, το Renault Clio διατίθεται στη βάση της γκάμας του με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης TCe 1,2λ. που αποδίδει 115 άλογα. Διατίθεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων, με paddles στο τιμόνι.

Η κορυφαία έκδοση του Clio είναι η φουλ υβριδική (E-Tech) με 160 άλογα. Συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1,8 λίτρου με άμεσο ψεκασμό κύκλου Atkinson, δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 1,4 kWh με νέο σύστημα ψύξης και ένα έξυπνο κιβώτιο πολλαπλών επιλογών χωρίς συμπλέκτη, με προσαρμοσμένες σχέσεις μετάδοσης. Η Renault υποστηρίζει πως το κιβώτιο έχει εξελιχθεί με τεχνολογία από τους αγώνες της Formula 1 και διαθέτει δύο σχέσεις για την ηλεκτροκίνηση και τέσσερεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Σύμφωνα με τη μάρκα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CΟ2 δεν ξεπερνούν τα 89 γρμ./χλμ., ενώ η κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι μόλις 3,9 λτ./100χλμ.. Επίσης, η Renault λέει ότι το υβριδικό Clio μπορεί να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και στο 80% του χρόνου οδήγησης μέσα και γύρω από τις πόλεις και να διανύει έως και 1.000 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο.  

Τέλος, η Renault υπόσχεται πως σε μεταγενέστερο στάδιο, στις επιλογές της γκάμας θα προστεθεί και μία έκδοση Eco-G με έναν 3κύλινδρο κινητήρα bi-fuel (βενζίνης και LPG) και ισχύ 120 άλογα, με αυτόματο κιβώτιο EDC.

Το 2026 στην Ελλάδα

Το νέο Renault Clio θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις αρχές του 2026.