• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το GT είναι το πλέον κατάλληλο για όποιον θέλει δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά χωρίς να θυσιάζει την άνεση.

Από όποια γωνία και αν το δεις, το νέο Renault Megane διαφέρει από αυτό που αντικαθιστά.

Οδηγήσαμε στην Πορτογαλία τη νέα γενιά του Renault Megane και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.

Ανασχεδιασμένο και το εσωτερικό του νέου Megane. Ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις.

Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, ευνόησε όπως είναι φυσικό και την καμπίνα. Το πορτμπαγκάζ είναι στα 434 λίτρα.

Από αυτό το χειριστήριο, πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός ανεβάζει σχέσεις στο κιβώτιο. Υπάρχει ακόμη ένα από την αριστερή πλευρά για το κατέβασμα. Τα paddles είναι σταθερά και δεν γυρνούν μαζί με το τιμόνι.

Ο 1600άρης turbo των 205 ίππων χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις και τοποθετείται αποκλειστικά στην έκδοση GT.

Με 205 άλογα στα 1,6 λτ.

25.824 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2015

Το νέο Renault Megane, στην τέταρτη πλέον γενιά του, μπαίνει με αξιώσεις στη μικρομεσαία κατηγορία διαθέτοντας πολλά μοναδικά στοιχεία, όπως η τετραδιεύθυνση.

 
Mε μια ματιά

  • Η 4η γενιά του Renault Megane
  • Πιο ευρύχωρο και ποιοτικότερο
  • Με τετραδιεύθυνση και νέα μοτέρ
  • Στην Ελλάδα τον Απρίλιο

Πέρασαν 20 χρόνια από την παρουσίαση του Renault Megane. Του αυτοκινήτου με το οποίο το 1995, η γαλλική μάρκα μας συστήθηκε εκ νέου στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί περισσότερα από 4 εκατομμύρια Megane και το γαλλικό μοντέλο μπήκε αισίως στην τέταρτη γενιά του. Μία γενιά η οποία είναι πολλά υποσχόμενη, καθώς ανεβαίνει επίπεδο χάρη στη βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό και τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Όμως, το Renault Megane εκτός από τη βελτίωσή του σε όλους τους επιμέρους τομείς, έχει να επιδείξει και μία πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου καθώς θα διατίθεται σε συνολικά εννιά εκδόσεις με ισχύ από 90 έως και 205 ίππους, καλύπτοντας έτσι όλα τα γούστα. Μάλιστα από το 2017 θα υπάρξει και υβριδική έκδοση, για πρώτη φορά στην οικογένεια του γαλλικού μοντέλου, η οποία θα εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρα. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση GT dCi 130
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 1.616/4/16 1.598/4/16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 205/6.000 130/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 280/2.400 320/1.750
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,1 10
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230 198
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6 4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 134 103
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι/ Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.359x1.814x1.447
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.669
Βάρος (κιλά) 1.392 1.318