• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγήσαμε το νέο, ηλεκτρικό Renault Zoe στους δρόμους της Σαρδηνίας και σας αναφέρουμε...

Το Renault Zoe κατάφερε να βγάλει κάτι το σπορτίφ στο δρόμο.

Το Renault Zoe είναι κομψό στο μάτι και σχεδιαστικά προσεγμένο στη λεπτομέρεια.

Το Renault Zoe είναι κομψό στο μάτι και σχεδιαστικά προσεγμένο στη λεπτομέρεια.

Μας άρεσε που στο εσωτερικό δεν έχουν γίνει εκπτώσεις και η ποιότητα έχει κρατηθεί ψηλά.

Εντυπωσιακός ο πίνακας οργάνων του ηλεκτρικού Renault Zoe.

Βολική η κατακόρυφα τοποθετημένη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.

Το πορτ-μπαγκάζ έχει καλή χωρητικότητα για ηλεκτρικό (338 λτ.) ενώ από κάτω μπορείς να έχεις τακτοποιημένα τα καλώδια της φόρτισης.

Οδηγούμε το νέο Renault Zoe

25.860 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2019

Εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν το γνωρίζουμε, όμως από το 2013 που κυκλοφόρησε είναι το best seller ηλεκτρικό στην Ευρώπη. Πριν λίγες ημέρες το οδηγήσαμε στη Σαρδηνία και εν αναμονή να έρθει στην Ελλάδα, λέμε ότι δικαίως έχει καταφέρει να είναι best seller στο είδος του.

Καταρχάς να πούμε ότι είμαστε θετικά προσκείμενοι απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έχουμε την τύχη να οδηγήγουμε σχεδόν ό,τι ηλεκτρικό όχημα κυκλοφορεί εδώ στην Ευρώπη, ενώ με στόχο να εμπλουτίσουμε τις… ηλεκτρικές μας εμπειρίες έχουμε φτάσει μέχρι την Κίνα για να δούμε τι έχουν βγάλει αυτοί οι Κινέζοι. Γιατί κακά τα ψέματα, αυτοί φτιάχνουν τις μπαταρίες, αυτοί ελέγχουν τις γαίες (πολύτιμα υλικά) των επαγωγικών ηλεκτροκινητήρων και αυτοί ενίοτε έχουν προτάσεις καλύτερες αντίστοιχων ευρωπαϊκών μοντέλων. Τα ηλεκτρικά μας αρέσουν γιατί είναι καθαρά για το περιβάλλον, γιατί δεν κάνουν φασαρία, γιατί έχουν απίστευτη ροπή από το μηδέν και χωρίς πολύ κόπο μπορούν να είναι και ευχάριστα στο δρόμο. Ναι είναι ακριβά να αγοράσεις (αλλά δεν «καίνε» τίποτα), ναι έχουν το πρόβλημα της αυτονομίας και της φόρτισης, όμως αυτά θα λυθούν μελλοντικά.

Και έρχομαστε στο Renault Zoe, το οποίο βρισκόταν ψηλά στην bucket-list μας γιατί είναι το best seller ηλεκτρικό στην Ευρώπη, που όμως ποτέ δεν είχε ήρθε στην χώρα μας. Τώρα βέβαια που τα πράγματα αλλάζουν, ελπίζουμε να έρθει μέσα στο 2020, έστω και για το πρεστίζ της μάρκας στην Ελλάδα...

Λίγα λόγια για το Zoe
Το ηλεκτρικό μοντέλο της Renault δεν είναι γνωστό εδώ στην Ελλάδα, όμως στην Ευρώπη έχει καταφέρει να γίνει best seller όπως είπαμε. Από το 2013 έχει πουλήσει σχεδόν 150.000 κομμάτια και πέρσι κατείχε το 18,2 % της ηλεκτρικής αγοράς! Ανήκει στην κατηγορία των supermini, όπως δηλαδή και το Clio, και από πλευράς διαστάσεων το μήκος του είναι στα 4.084 χλστ., το πλάτος στα 1.730 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.588 χλστ.. 

Εμφανισιακά είναι όμορφο, δείχνει δυναμικό, εκλεπτυσμένο και hi-tech. Από την άλλη, στην καμπίνα ο διάκοσμός του παραπέμπει στο νέο Clio. Ο στάνταρ, 10ιντσος πίνακας οργάνων είναι εντυπωσιακός και ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ, στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει αφρώδες υλικό που δίνει πόντους στην απτή ποιότητα κατασκευής, τα υλικά (είτε αυτά είναι ύφασμα, είτε δέρμα) δείχνουν ανθεκτικά, ενώ από άποψης εργονομίας δεν αντιμετώπισα κάποια δυσκολία. Μάλιστα, μου άρεσε αρκετά η αιωρούμενη κονσόλα στην οποία είναι τοποθετημένος ο επιλογέας ταχυτήτων γιατί από κάτω μπορείς να τοποθετήσεις ακόμη και μεγάλο smartphone, ενώ θετικές είναι οι εντυπώσεις και από την οθόνη των 9,3 ιντσών (7άρα στη βασική έκδοση) του συστήματος Easy-link. Όσο για τους χώρους; Καλό το πορτ-μπαγκάζ των 338 λίτρων (όχι μόνο για ηλεκτρικό, αλλά και για supermini), μέτριο το εσωτερικό πλάτος καθώς ο τρίτος επιβάτης δεν θα κάτσει. Ένα τελικό σχόλιο; Ενώ περιμέναμε ότι θα έχουν γίνει εκπτώσεις στην καμπίνα ώστε να εξοικονομηθεί το κόστος κατασκευής, τελικά το Zoe είναι ένα μοντέλο που πληροί με το παραπάνω τα υψηλά στάνταρ της κατηγορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ