• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο επτάλογος του Volvo XC40

Διαβάστηκε από 21434 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2018
 

1. Είναι πιστοποιημένο ως SUV
Το ότι το XC40 είναι πιστοποιημένο ως SUV (M1G) και όχι ως επιβατικό (M1) δεν έχει κάποιο ουσιαστικό όφελος για  την Ελλάδα (π.χ. σε φορολογία, ασφάλιση ή επαγγελματική χρήση). Ωστόσο, αυτό επιβεβαιώνει την SUV πλευρά του. Με 211 χλστ. απόστασης από το έδαφος, γωνία προσέγγισης 21,7ο και γωνία φυγής 30,4ο πιστοποιείται πως εκτός από ικανό στην άσφαλτο, είναι ικανό και στο χώμα. Από τη δοκιμή του πάντως έχουμε να σημειώσουμε πως παρά την απόσταση από το έδαφος οι κλίσεις του αμαξώματος δεν είναι τονισμένες, ενώ μας άρεσε που καθόμασταν έχοντας αφ υψηλού θέαση του δρόμου.
 
2. Έχει δοθεί έμφαση στην ακαμψία
Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το μοντέλο είναι σχεδιασμένη για να δεχθεί και την ηλεκτροκίνηση. Για αυτό έχει δεχθεί ενισχύσεις, οι οποίες έχουν βελτιώσει σημαντικά την ακαμψία του πλαισίου.
Στο δρόμο το XC40 σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και την εξαιρετική ευθυβολία του σε υψηλές ταχύτητες. Από την άλλη, σε μια κλειστή διαδρομή θέλεις λίγο περισσότερο βάρος στο τιμόνι και ένα πιο ανάλαφρο πάτημα.
 
 3. Είναι σχεδιασμένο πάνω στα XC πρότυπα
Ένα μικρό σκληροτράχηλο ρομπότ χαρακτηρίζει το XC40 ο σχεδιαστής του, Ian Keetle, εμείς θα πούμε πως ακολουθεί τη λογική των μεγαλύτερων XC χωρίς να είναι μικρογραφία τους. Σε κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστό, όμορφο στο μάτι και αρέσει.
 
4. Έχει έξυπνους χώρους στο εσωτερικό και είναι ευρύχωρο
Το γράψαμε και στη δοκιμή. Το XC40 είναι ευρύχωρο για τους επιβάτες του (σ.σ. δίνει την αίσθηση πως είναι αρκετά φαρδύ), και έχει μερικά, πολύ έξυπνα αποθηκευτικά τρικ. Ξεχωρίζουμε το καλαθάκι για τα μικρά σκουπίδια και το άγκιστρο στο ντουλαπάκι του συνοδηγού για να κρεμάσουν οι κυρίες την τσάντα τους.
Στο κομμάτι της ποιότητας των υλικών, αυτά είναι πολύ καλά και με άριστη συναρμογή, υπάρχουν όμως παραφωνίες. Για παράδειγμα μπορεί το υλικό στις πόρτες να είναι από πλήρως ανακυκλωμένο υλικό και βγάζουμε το καπέλο στη Volvo που τόλμησε να το χρησιμοποιήσει γιατί θέλει να τονίζει το οικολογικό όραμά της, όμως αυτό θα πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό και στον τελικό χρήστη.
 
5. Απευθύνεται στους millennials
Είναι η γενιά που δεν έχει προλάβει τον κόσμο χωρίς internet. Στην Ευρώπη αποτελεί target group του μοντέλου, εδώ στην Ελλάδα το κοινό είναι λίγο μεγαλύτερο ηλικιακά. Ωστόσο, το target group αποκαλύπτει μία σημαντική πλευρά του μοντέλου που έχει να κάνει με τη συνδεσιμότητα, αλλά και την χρήση του ως αυτοκίνητο.
Μας φαίνεται παράξενο, αλλά κάποιοι νέοι στην Ευρώπη θέλουν να μπορούν να μοιράζονται το αυτοκίνητό τους με άλλους φίλους τους, αλλά και αυτό να αποτελεί μία προέκταση του smart phone τους. Εεε, αυτό μάλλον η Volvo το έχει καταφέρει…
Αρκεί να σας περιγράψουμε πως ο κάτοχος του XC40 μπορεί να δώσει πρόσβαση μέσα από το κινητό του σε ένα φίλο του, και αυτός έπειτα, χωρίς να έχει κάποιο κλειδί, απλά με ένα κωδικό, να ανοίξει το αυτοκίνητο, να βάλει μπρος και να πάει όπου επιθυμεί!
Η εφαρμογή είναι η Volvo On Call και επιπλέον μέσα από αυτήν μπορείς να κάνεις ένα σωρό πράγματα. Π.χ. να ανοίξεις τη ζέστη ή τον κλιματισμό από μακριά, να κλειδώσεις-ξεκλειδώσεις τις πόρτες, να δεις την αυτονομία σε καύσιμο, να δεις στον χάρτη το στίγμα του οχήματος, να ανοίξεις-σβήσεις τα φώτα, να καλέσεις βοήθεια και πολλά ακόμη…
 
6. Είναι γεμάτο από τεχνολογίες ασφάλειας
Εδώ δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, αφού η λίστα με τις τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας είναι μεγάλη. Ξεχωρίζουμε βέβαια το Pilot Assist, το Run Off Road Protection και το City Safety.
 
7. Γκάμα κινητήρων
Μπορεί κατά την παρουσίαση του μοντέλου να δοκιμάσαμε τους δύο κορυφαίους κινητήρες βενζίνης και diesel, διαθέσιμοι για παραγγελία όμως είναι και οι μικρότεροι T3 και D3 που μάλλον θα κερδίσουν τη μερίδα του λέοντος στην ελληνική αγορά. Εν αναμονή αυτών (σε 2-3 μήνες περίπου) πάντως, έχουμε να πούμε πως ο D4 σε κερδίζει με την ροπή του και το ότι η κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα (8,6 λτ./100 χλμ.), ενώ ο Τ5 των 240 ίππων πρέπει να προτιμηθεί από αυτούς που βάζουν τις επιδόσεις σε πρώτο πλάνο, καθώς και με τα 190 άλογα του D4 μπορείς να κινηθείς άνετα και γρήγορα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: VOLVO XC40
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια