Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του Ford C-Max είναι ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου.
Στην πίσω σειρά το Ford C-Max διαθέτει τρία ανεξάρτητα καθίσματα τα οποία αναδιπλώνονται και σηκώνονται ενισχύοντας τον πολυμορφικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Το οικογενειακό με την σπορτίφ οδική συμπεριφορά
Ο χώρος αποσκευές είναι στα 432 λίτρα και αρκετός ώστε να χωρέσουν με άνεση όλες οι αποσκευές της οικογένειας.
Ford C-MAX 1,0 Ecoboost: Ό,τι θέλει το παιδί & ο μπαμπάς & η μαμά…
107.684 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2015
Τι θέλει το παιδί; Μα να κάθεται με άνεση και ψηλά στο πίσω κάθισμα ώστε να βλέπει έξω και να μην ζαλίζεται. Τι θέλει ο μπαμπάς; Αρχικά να φορτώνει όλα τα «μπαγκάζια», αφού η μαμά ακόμη και για ένα Σαββατοκύριακο έχει την τάση να μαζεύει εφόδια σαν να είχε προκηρυχθεί πόλεμος! Έπειτα, να μην ξοδεύει μία περιουσία σε βενζίνες, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα κ.λπ. και τέλος, όταν βρεθεί μόνος του σε μία ανοικτή ή φιδίσια διαδρομή, να αναπολήσει την νεανική του ηλικία όταν είχε στην κατοχή του εκείνο το Fiesta S που πήγαινε σαν διάολος και έστριβε σαν τρένο… Σας μπερδέψαμε; Ελπίζουμε όχι γιατί το Ford C-MΑΧ1,0 Ecoboost 125 PS έρχεται να ανταποκριθεί σε όλα τα παραπάνω. Με τιμή στα 18.148 ευρώ (είναι το ακριβότερο των άλλων και ξεπερνά το όριο που έχουμε θέσεις στα 17.000 ευρώ) ο μπαμπάς και η μαμά δεν χρειάζεται να πονοκεφαλιάζουν για το πώς θα το αποκτήσουν. Επιπλέον, ο 1,0 Ecoboost εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και είναι οικονομικός σε κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και με τέλη κυκλοφορίας κάτω από 120 ευρώ. Έπειτα, διαθέτει χώρο αποσκευών στα 432 λίτρα, ενώ τα καθίσματά του σηκώνονται, αναδιπλώνονται και ου τω καθεξής, αποκαλύπτοντας έναν άκρως πολυμορφικό χαρακτήρα. Όμως όλα τα παραπάνω είναι όλα όσα θα πει ο μπαμπάς για να πείσει την μαμά που έχει «ψηθεί» από την εξωτερική εμφάνιση. Ο πραγματικός λόγος είναι η οδηγοκεντρική συμπεριφορά του C-MΑΧ μιας και ο μπαμπάς θα μπορέσει να στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια όταν αφού αφήσει τα παιδιά στο σχολείο, θα πρέπει να προλάβει να πάει εγκαίρως στην δουλειά…
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan,
MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες.
Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan, MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες. Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
Θα ήθελα να δώ και pulsar σ αυτή τη σύγκριση
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Απλώς όταν έχεις οικογένεια το μέγεθος ενός αυτοκινήτου διευκολύνει τις μετακινήσεις και ειδικά τα ταξίδια, χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris