Με αποσπώμενη ταπετσαρία και μεγάλο συρόμενο ντουλαπάκι
Οι αποσπώμενες ταπετσαρίες του Renault Captur είναι μία πατέντα χάρη στην οποία θα κρατηθεί το εσωτερικό πάντοτε καθαρό.
Το συρόμενο ντουλαπάκι έχει μεγάλη χωρητικότητα (11 λίτρα), είναι όμως λίγο δύσκολο να ανοίξει όταν κάθεται εκεί ο συνοδηγός.
Ο χώρος αποσκευών του Captur είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ξεκινά από τα 377 λίτρα και φτάνει τα 455 όταν το κάθισμα συρθεί προς τα εμπρός.
Ο χώρος αποσκευών του Captur είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ξεκινά από τα 377 λίτρα και φτάνει τα 455 όταν το κάθισμα συρθεί προς τα εμπρός.
Renault Captur 1,5 dCi: SUV χαρακτήρας σε αστικές διαστάσεις
107.682 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2015
Το Renault Captur συνδυάζει τα χαρακτηριστικά από τις κατηγορίες των SUV, των MPV αλλά και των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.122 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 200 χλστ., δηλαδή είναι κοντύτερο από ένα μικρομεσαίο, αλλά τόσο ψηλό, όσο ένα SUV. Από εκεί και πέρα, τον crossover χαρακτήρα τον υποστηρίζει με τις περιφερειακές ποδιές από πλαστικό περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ έξυπνες λύσεις όπως το συρόμενο ντουλαπάκι (χωρητικότητας 11 λτ.) και οι αποσπώμενες ταπετσαρίες που μπορούν να βγουν εύκολα για να πλυθούν είναι κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως, τόσο από την μαμά, η οποία δεν θα τρέχει να μαζεύει τους χυμούς από το πίσω κάθισμα, όσο και τον μπαμπά, ο οποίος δεν θα χρειάζεται να πηγαίνει για βιολογικό καθαρισμό δύο φορές το χρόνο. Βέβαια, πέρα από τις έξυπνες αυτές πατέντες, το Capturαποτελεί μία καλή οικογενειακή επιλογή και για τους προσφερόμενους χώρους του, αφού στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν με άνεση 2 ενήλικες ή τρία παιδιά, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ κυμαίνεται από τα 377 έως τα 455 λίτρα ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος (προαιρετικός εξοπλισμός). Στο κομμάτι των κινητήρων τo Captur εξοπλίζεται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν diesel, οι οποίοι όλοι ξεχωρίζουν με την καλή σχέση απόδοσης/κατανάλωσης. Ωστόσο, στο επίκεντρο τοποθετούμε τον 1,5 dCi των 90 ίππων o οποίος δεν καταναλώνει πάνω από 3,6 λτ./100χλμ., έχει εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 95 γρ./χλμ., ενώ η τιμή κτήσης είναι στα 15,900 ευρώ, δηλαδή κάτω από το όριο των 17.000 που θέσαμε εξαρχής.
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan,
MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες.
Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan, MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες. Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
Θα ήθελα να δώ και pulsar σ αυτή τη σύγκριση
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Απλώς όταν έχεις οικογένεια το μέγεθος ενός αυτοκινήτου διευκολύνει τις μετακινήσεις και ειδικά τα ταξίδια, χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris