Το νέο Toledo είναι άνετο στον αυτοκινητόδρομο ενώ στις στροφές εμφανίζεται σταθερό και ευχάριστο.

Με πόρτ-μπαγκάζ 550 λίτρων και μεγάλο άνοιγμα

Το πορτ-μπαγκάζ έχει πολύ μεγάλη χωρητικότητα, ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας, απογειώνει την ευκολία φόρτωσης.

Το πορτ-μπαγκάζ έχει πολύ μεγάλη χωρητικότητα, ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας, απογειώνει την ευκολία φόρτωσης.

¶νετο χώρο για τα γόνατά τους διαθέτουν οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, ενώ το εσωτερικό πλάτος επιτρέπει τη μεταφορά και τρίτου ενήλικου.

Μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων βρίσκεται μία μεγάλη θήκη όπου χωράει με άνεση πορτοφόλι, κινητό και κλειδιά.

SEAT Toledo 1,6 TDI 105 PS: Οι χώροι περισσεύουν…

107.681 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2015

Το SEAT Toledo στην τέταρτη γενιά του έχει πιάσει καλύτερα από ποτέ το νόημα του μοντέλου που αναζητά ο σύγχρονος οικογενειάρχης, αφού είναι οικονομικό στην απόκτηση, οικονομικό στη χρήση, έχει πλουσιοπάροχους χώρους και συνάμα διαθέτει ενδιαφέρουσα σχεδίαση και οδική συμπεριφορά.
Παίρνοντας τα πράγματα με σειρά προτεραιότητας, στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, ενώ πολύ καλό είναι και το διαθέσιμο εσωτερικό πλάτος. Μόνο για τα κεφάλια, η κλίση της οροφής που καταλήγει στην 5η πίσω πόρτα, κλέβει «αέρα» για τους πιο υψηλούς. Από την άλλη, κορυφαίος είναι ο χώρος αποσκευών, ο οποίος διαθέτει χωρητικότητα 550 λίτρα και ανταγωνίζεται αυτόν μεγαλύτερων, μεσαίων προτάσεων. Παράλληλα, το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας μαζί με το πορτ-μπαγκάζ, διευκολύνει τη φόρτωση, ανεξαρτήτως του όγκου και σχήματος του αντικειμένου. Στη συνέχεια, μετά τους τεράστιους χώρους, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ισπανικού μοντέλου είναι η τιμή αγοράς και η οικονομία χρήσης που προσφέρει. Αναλυτικότερα, η τιμή του ξεκινά από τα 13.140 ευρώ για την έκδοση 1,2 TSI (είναι το φθηνότερο όλων του συγκριτικού μας) των 85 ίππων, ενώ για την «ακριβότερη» εκδοχή 1,6 TDI των 105 ίππων η τιμή μετά από έκπτωση και απόσυρση ανέρχεται στα 15.737 ευρώ, τιμή δηλαδή από τις πιο ανταγωνιστικές στην κατηγορία του. Ταυτόχρονα, ο εν λόγω κινητήρας είναι πολύ οικονομικός στην πράξη εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ανταγωνιστικές επιδόσεις.

 
  • elmariachi

    Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan, MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες. Τρέχα γύρευε.

      12
  • Jalisco no te rajes

    Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.

      6
  • Kostas

    Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)

      3
  • Γιάννης

    Θα ήθελα να δώ και pulsar σ αυτή τη σύγκριση

      3
  • Antonis85

    To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..

      2
  • Nikaras

    Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.

      2
  • Kostas

    Απλώς όταν έχεις οικογένεια το μέγεθος ενός αυτοκινήτου διευκολύνει τις μετακινήσεις και ειδικά τα ταξίδια, χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό.

      1
  • σπυρος

    Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.

      1
  • stravogeo

    όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris

      1