Με 590 λτ. χώρο αποσκευών και τιμή 15.790 ευρώ.
Η Octavia είναι πραγματικός
χιλιομετροφάγος. Ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα οι επιβάτες θα κατέβουν «ατσαλάκωτοι», κάτι που θα εκτιμήσουν οι γονείς με μικρά παιδιά το οποία ζαλίζονται στα πολύωρα ταξίδια.
Στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες έχουν τόσο χώρο που μπορούν να καθίσουν ακόμη και σταυροπόδι!
Το εσωτερικό της Octavia είναι καλοφτιαγμένο. Διαθέτει μάλιστα αρκετές αποθηκευτικές λύσεις βελτιώνοντας έτσι την πρακτικότητα του μοντέλου.
Ο χώρος αποσκευών της Octavia ανέρχεται στα 590 λίτρα, ενώ στα θετικά είναι ότι η πόρτα ανοίγει με το τζάμι διαμορφώνοντας έτσι ένα τεράστιο άνοιγμα φόρτωσης.
Skoda Octavia 1,2 TSI: Volks-limo* Volk στα γερμανικά σημαίνει λαός
107.680 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2015
Η Skoda Octavia μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί ως η λιμουζίνα του λαού, αφού προσφέρει ανέσεις και χώρους μεγάλων πολυτελών μοντέλων, όμως η τιμή της είναι αντίστοιχη μεσαίων ή ακόμη και μικρομεσαίων μοντέλων. Για να είμαστε πιο ακριβείς, στην έκδοση 1,2 TSI των 105 ίππων η τιμή της μετά από απόσυρση και έκπτωση ανέρχεται στα 15.790 ευρώ, ενώ άξια αναφοράς, παρότι πάνω από το όριο των 17.000 ευρώ που έχουμε ορίσει για αυτήν την παρουσίαση, είναι η τιμή της Skoda OctaviaG-Tec (18.410 ευρώ), της έκδοσης που καίει φυσικό αέριο και υπόσχεται εξαιρετική οικονομία στις μετακινήσεις (3 ευρώ/100 χλμ.). Ωστόσο, πέρα από την τιμή για να την αποκτήσεις, η Skoda Octavia1,2 TSI 105 PS αποτελεί μία ιδανική επιλογή για τον οικογενειάρχη που αναζητά τεράστιους χώρους αφού η χωρητικότητα του πόρτ-μπαγκάζ ανέρχεται στα 590 λίτρα, είναι δηλαδή αντίστοιχη μεγάλων πολυμορφικών προτάσεων, ενώ στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες μπορούν να καθίσουν ακόμη και σταυροπόδι, σαν να βρίσκονταν δηλαδή στο σαλόνι του σπιτιού τους….
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan,
MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες.
Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris
Αυτό το άρθρο είναι τουρλουμπούκι. Ανακατεμένα, μικρομεσαία sedan, MPV, crossover με κριτήριο επιλογής την τιμή και όχι τις μεταφορικές ανάγκες. Τρέχα γύρευε.
Κι όμως, εγώ που ψάχνω για οικογενειακό, αυτά ακριβώς (+ το Auris και το Civic) κοιτάω. Δέν είναι απαραίτητο να έχεις κατασταλάξει μεταξύ χάτσμπακ, σεντάν και μικρού MPV . Τα βασικά τους στοιχεία άλλωστε (για οικογενειακό αυτοκίνητο) είναι κοινά> σχετικό χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, χώροι (κυρίως αποσκευών) και χαμηλή κατανάλωση.
Ωραίο το Note, ευρύχωρο. Αν και μάλλον η άνεση των χώρων χαρακτηρίζει τη nissan γιατί και το pulsar που κινείται πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του λόγω του μεγάλου μεταξονίου (2.7 μέτρα)
Θα ήθελα να δώ και pulsar σ αυτή τη σύγκριση
To Captur που το έχω οδηγήσει είναι πολύ όμορφο μέσα έξω. To αρθρο βέβαια συγκρίνει ανόμοια μοντέλα, σε χώρους στην κατηγορία του θα έλεγα το Note και το CMAX αλλα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.. τρέχα γύρευε..
Γιατί δηλαδή ρε elmariachi, δεν κατάλαβα, Εγώ δεν μπορώ να επιλέξω από αυτά; Πρέπει να είναι όλα σεντάν, χατς κλπ; Όταν έχεις λεφτά και θες να πάρεις κάτι τα κοιτάς όλα ανεξαρτήτως αμαξώματος, αρκεί να καλύπτουν τις ανάγκες σου.
Απλώς όταν έχεις οικογένεια το μέγεθος ενός αυτοκινήτου διευκολύνει τις μετακινήσεις και ειδικά τα ταξίδια, χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό.
Ειμαι κατοχος μικρου απο αυτα που παρουσιαζετε.πρωην κατοχος κλασικου σενταν πολυ μεγαλυτερου σε διαστασεις μπορω να πω οτι το μικρο κερδιζει κατα κρατος σε χωρους και σε πορτ μπαγκαζ.οποτε μην κρινουμε παντα με βαση το μεγεθος.
όταν λέμε οικογενειακά εννοούμε να χωράει μια οικογένεια με 2-3 παιδιά που είναι ο μέσος όρος. με 3 παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια χωράνε για ταξίδι με άνεση και ασφάλεια? εκτός και εάν εννοείται η μετακίνηση οικογένειας για μέσα στην πόλη. Και βέβαια δεν υποχρεώνει κανείς εάν θα πάρει σενταν, mpv ή suv αλλά σίγουρα δεν είναι οικογενειακά (για 5 άτομα) τα μικρά σε χώρους αυτοκίνητα τύπου yaris