• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

60.922 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2021)

Στον δρόμο: Ανεση στα γαλλικά crossover, οδηγοκεντρικό το C-HR
Η υψηλή ποιότητα κύλισης και η προσφερόμενη άνεση είναι χαρακτηριστικά που συναντά κανείς οδηγώντας τα δύο γαλλικά SUV πόλης. Το Peugeot 2008 παρουσιάζει έναν all around χαρακτήρα με την καλοκουρδισμένη ανάρτησή του να απορροφά κάθε ανωμαλία. Από την άλλη πλευρά, το Renault Captur είναι τρομερά ευθύβολο και σταθερό, με τα 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος να προσφέρουν δυνατότητες οδήγησης και σε off road διαδρομές. Όσον αφορά το Toyota C-HR εντυπωσιάζει για το εξαιρετικό feedback που προσφέρει. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στον μέγιστο βαθμό τις κακοτοπιές, ενώ το ότι είναι μοντέλο που προέρχεται από τη μεγαλύτερη κατηγορία φαίνεται σε κάθε πτυχή του, από την ευθυβολία του στο εθνικό δίκτυο μέχρι την απορρόφηση των κακοτεχνιών στην πόλη.

Το Peugeot 2008 παρουσιάζει έναν πιο all around χαρακτήρα, με την καλοκουρδισμένη ανάρτησή του να απορροφά κάθε ανωμαλία.

Το Peugeot 2008 παρουσιάζει έναν πιο all around χαρακτήρα, με την καλοκουρδισμένη ανάρτησή του να απορροφά κάθε ανωμαλία.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Ο fun to drive τύπος θα δυσκολευτεί ανάμεσα στα 2008 και C-HR. Η ελαφρώς καλύτερη επιτάχυνση και η προοπτική μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας δίνουν ένα προβάδισμα στο γαλλικό μοντέλο, από την άλλη όμως το ιαπωνικό πατάει εξαιρετικά στο δρόμο και είναι ευχάριστο στο επαρχιακό δίκτυο κερδίζοντάς μας στο νήμα.

Mε τα 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος να προσφέρουν δυνατότητες οδήγησης και σε off road διαδρομές το Captur «κερδίζει» έξτρα πόντους οδηγικής απόλαυσης.

Mε τα 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος να προσφέρουν δυνατότητες οδήγησης και σε off road διαδρομές το Captur «κερδίζει» έξτρα πόντους οδηγικής απόλαυσης.

 
Ο value for money τύπος έχει την λύση του φθηνότερου Renault Captur το οποίο σε μικρότερο κόστος δίνει παρόμοιες με τους αντιπάλους του παροχές και μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Το 2008 είναι μονόδρομος αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα στην εθνική, ενώ το C-HR κερδίζει ξεκάθαρα μέσα στην πόλη. ¶ρα εδώ έχουμε 3 μοντέλα στο βάθρο…

Tο Toyota C-HR εντυπωσιάζει για το εξαιρετικό feedback που προσφέρει, με την σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στον μέγιστο βαθμό τις κακοτοπιές.

Tο Toyota C-HR εντυπωσιάζει για το εξαιρετικό feedback που προσφέρει, με την σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στον μέγιστο βαθμό τις κακοτοπιές.

 
Ο high-tech τύπος δεν έχει παράπονο από κανένα αυτοκίνητο σε επίπεδο infotainment. Αρχικά, η 8άρα οθόνη αφής του Toyota C-HR γέρνει την πλάστιγγα προς το ιαπωνικό οικογενειακό SUV, όμως η αίσθηση απτής ποιότητας του 2008 και το εκλεπτυσμένο design δεν αφήνουν ξεκάθαρο νικητή.
 
Peugeot 2008 1,5 BlueHDi 100 PS
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, premium αίσθηση ποιότητας, τεχνολογία, χώροι επιβατών και αποσκευών, κατανάλωση-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμός
- Τιμή, αεροδυναμικός θόρυβος, κύκλος στροφής
 
Renault Captur 1,0 TCe LPG 100 PS
+ Τιμή, σχεδίαση, ποιότητα και high-tech αίσθηση καμπίνας, πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, απόσταση από το έδαφος, χώρος αποσκευών, κατανάλωση
- Κύκλος στροφής, απόκριση κινητήρα (με ΕCO)

Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ποιότητα & φινίρισμα, κατανάλωση, γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας 
- Μικρά πίσω παράθυρα, ορατότητα προς τα πίσω

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »