Η νέα Skoda Fabia, όπως βλέπουμε και από τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες που έφθασαν σε μας, θα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της φίρμας.

Η νέα Fabia θα πατά στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, η οποία θα της εξασφαλίζει αφενός μεν περισσότερη ακαμψία και ασφάλεια των επιβατών, αφετέρου μεγαλύτερες διαστάσεις.

Οι μικρές σπορ πινελιές (όπως οι γρίλιες μπροστά χαμηλά και η μικρή αεροτομή πίσω) δίνουν ένα πιο «νεανικό» στιλ στη 3η 3η γενιά της Skoda Fabia (κατασκοπευτική εικόνα).

Πιο «νεανική» η νέα Skoda Fabia

8.313 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2014

Με σύγχρονο στιλ και μεγαλύτερες διαστάσεις θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο η νέα Skoda Fabia, η οποία θα πατά στην πλατφόρμα MQB του ομίλου, ενώ θα τροφοδοτείται με χαμηλών ρύπων και κατανάλωσης μοτέρ.

 
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που συλλέξαμε, η νέα γενιά (3η κατά σειρά) της Skoda Fabia είναι «προ των πυλών», καθώς το νέο μοντέλο θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές Οκτωβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Αναλυτικότερα, η νέα Skoda Fabia, όπως βλέπουμε και από τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες που έφθασαν σε μας, θα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της φίρμας, με τη μεγάλη μάσκα μπροστά να κυριαρχεί, και τους τετραγωνισμένους προβολείς και τα φώτα LED ημέρας να τονίζουν την πιο εκσυγχρονισμένη εικόνα του τσέχικου μικρού. Παράλληλα, οι μικρές σπορ πινελιές (όπως οι γρίλιες μπροστά χαμηλά και η μικρή αεροτομή πίσω) δίνουν ένα πιο «νεανικό» στιλ στο νέο μοντέλο.

Επιπλέον, οι πηγές μας επισημαίνουν ότι η νέα Fabia θα πατά στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, η οποία θα της εξασφαλίζει αφενός μεν περισσότερη ακαμψία και ασφάλεια των επιβατών, αφετέρου μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς θα αυξηθεί το πλάτος της κατά 9 εκ., σε σχέση με το παρελθόν, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ θα φτάσει τα 330 λτ., έναντι 315 που είναι σήμερα.

Τέλος, αναφορικά με τους κινητήρες της νέας Fabia, η έμφαση της Skoda θα δοθεί σε επιλογές οικονομικών μοτέρ, τα οποία θα καταναλώνουν όσο το δυνατόν λιγότερο, ενώ και οι εκπομπές CO2 θα περιορίζονται κάτω από τα 110 γρ./χλμ. για τους κινητήρες βενζίνης και κάτω από τα 95 γρ./χλμ. για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.