Pirelli Cinturato P7: Απέτυχε να πιάσει τα όρια μας στο βρεγμένο test
5 Φωτογραφίες »

Pirelli Cinturato P7: Απέτυχε να πιάσει τα όρια μας στο βρεγμένο test

80.970 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2023)

Προβλημάτισε με τα αποτελέσματά του, στις δοκιμασίες βρεγμένου του test ελαστικών, το Pirelli Cinturato P7. Με μία από τις χειρότερες επιδόσεις σε φρενάρισμα και elk test. Μπήκε στα «κόκκινα» με 2,2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα και στα «κίτρινα» με πέρασμα 64,6 χλμ/ώρα.

Πόση διαφορά κάνει ο δείκτης Β στο βρεγμένο;

Η σύγκριση των premium ελαστικών από τις Bridgestone και Goodyear έδωσε συγκεκριμένα αποτελέσματα στο βρεγμένο οδόστρωμα (elk test και φρένα). Και τα δύο λάστιχα είχαν δείκτη πρόσφυσης Α, παράμετρος που αποτυπώθηκε στις μετρήσεις μας.
 
Κράτημα στο βρεγμένο B έχει ένα άλλο premium ελαστικό, το θερινό ελαστικό υψηλών επιδόσεων Pirelli Cinturato P7. Δημοφιλές εμπορικά και με μπόλικα χρόνια στην πλάτη (ημερομηνία γενιάς 2009), το συγκεκριμένο ελαστικό είναι διαθέσιμο μόνο με τον συγκεκριμένη δείκτη πρόσφυσης (Fuel B, 71 dB ο δείκτης θορύβου). Υπάρχει διαφορά από δείκτη σε δείκτη; Ναι και αρκετά μεγάλη, θα απαντήσουμε. Τέτοια ώστε το Pirelli Cinturato P7 να αποτυγχάνει στο φρενάρισμα στο βρεγμένο και να βρίσκεται έξω από τα όρια που έχει θέσει για την αξιολόγηση όλων των ελαστικών της αγοράς, το AutoΤρίτη

Από τις χειρότερες επιδόσεις σε φρενάρισμα και elk test

Ενώ οι δοκιμασίες μετρήσεων θερινών ελαστικών συνεχίζονται (δες εδώ τα τεστ ελαστικών του AutoΤρίτη), πρέπει να πούμε ότι το Pirelli Cinturato P7 δεν ικανοποιεί με αποτελέσματά του στο βρεγμένο οδόστρωμα. Συγκριτικά με τα ελαστικά που έχουμε ήδη αξιολογήσει, το λάστιχο της Pirelli βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της αξιολόγησης, τόσο στο elk test όσο και στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα.


Pirelli Cinturato P7: Απέτυχε να πιάσει τα όρια μας στο βρεγμένο test.
5 Φωτογραφίες »

Pirelli Cinturato P7: Απέτυχε να πιάσει τα όρια μας στο βρεγμένο test.

Στα κόκκινα με 2,2 μέτρα χειρότερο wet φρενάρισμα

Περισσότερα από 34 μέτρα χρειάστηκε για να ακινητοποιηθεί πλήρως στο βρεγμένο οδόστρωμα το Ford Puma που είχαμε στη διάθεσή μας. Για την ακρίβεια, το μοντέλο της Ford «κοκκάλωσε» μετά από 34,2 μέτρα, επίδοση που είναι χειρότερη κατά 2,2 μέτρα από το πάνω όριο που περιλαμβάνουν οι αξιολογήσεις του AutoΤρίτη Test Center για την συγκεκριμένη δοκιμασία.

Στα κίτρινα του elk test με πέρασμα 64,6 Χλμ/ώρα

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη με την επίδοση του Pirelli Cinturato P7 στο elk test σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το αυτοκίνητο αναφοράς ολοκλήρωσε τη διαδικασία με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 64,6 χλμ./ώρα. Και το συγκεκριμένο νούμερο βρίσκεται στο κάτω άκρο του μέσου όρου του ανταγωνισμού, ξεπερνά ωστόσο την ασφαλιστική δικλείδα των 63,5 μέτρων, ταχύτητα εισόδου που ορίσαμε ως minimum («κίτρινη» αξιολόγηση) για να θεωρηθεί πετυχημένη μία προσπάθεια αποφυγής κινδύνου σε βρεγμένη επιφάνεια.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ELASTIKA 2024
OPEL