Πως ένας Γερμανός έφτιαξε για την Hyundai «τα γκάζια του λαού»

36.644 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποια Μ; Ήρθαν τα Ν! Ήταν να μην πάρει φόρα η Hyundai στα σπορ μοντέλα. Τι σημαίνει Ν; Που βρήκαν το know-how οι Κορεάτες και από τον πεζοδρομιοκυνηγό S Coupe έφτασαν στο καυτό i30 N;

Ο Άλμπερτ Μπίερμαν είναι Γερμανός. Και επί 32 χρόνια εργαζόταν στο M Division της BMW, το παρακλάδι της που είναι υπεύθυνο για τα θρυλικά Μ μοντέλα και την αγωνιστική δραστηριότητα της γερμανικής φίρμας. Έφτασε να γίνει επικεφαλής του, όταν το 2015 σε ηλικία 58 ετών αποφάσισε να κάνει το μεγάλο άλμα: Να πάει από το Μ στο Ν, το αντίστοιχο τμήμα που δημιούργησε η Hyundai. Μεγάλο άλμα για τον Μπίερμαν που πήρε τη Hyundai από το χέρι για να τηn εντάξει στον οδηγικό παράδεισο των σπορ κατασκευών βασισμένων πάντα σε μοντέλα της καθημερινότητας.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »


Η αρχή έγινε με το i30N, που ήρθε στην top έκδοση Performance με 275 άλογα, μπλοκέ, αγωνιστικές εξατμίσεις και πραγματικά σπορ συμπεριφορά και τιμή-σοκ: 28 χιλιάρικα, όταν ο ανταγωνισμός ξεκινούσε από τα 35 και ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα! Best Value for γκάζι και μάλιστα με διαφορά. Σήμερα η Ν γκάμα της Hyundai στην ελληνική αγορά (το «Ν» αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική γερμανική πίστα του Νύρμπουργκρινγκ, όπου η Hyundai έχει το κέντρο εξέλιξης των νέων της μοντέλων) αποτελείται ήδη από 3 μοντέλα.

Εσείς τι λέτε; Μπορούν τα προσιτά Ν μοντέλα της Hyundai να προσφέρουν ανάλογη οδηγική απόλαυση με τα πανάκριβα M μοντέλα της BMW; Είναι τα Ν μοντέλα το γκάζι του λαού;

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

AUTOFIT PASXA
4green