Τονισμένη απόσταση από το έδαφος έχει το XC40 με την ελάχιστη τιμή της να είναι στα 214 χλστ.

Στη βασική έκδοση το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6τάχυτο και η μετάδοση 4Χ2.

Στα 460 λτ. ο χώρος αποσκευών, που έχει κανονικό σχήμα, αλλά υψηλό κατώφλι.

Προσεγμένη σε ποιότητα η καμπίνα του XC40 με πλούσιο εξοπλισμό και φυσικά τη γνωστή φροντίδα της Volvo σε συστήματα ασφάλειας.

XC40 - Το νεανικό

101.014 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2019)

Ένα Volvo για τους νέους, για τη γενιά του Facebook, για ένα κοινό από 25 έως 35 ετών. Αυτό σου βγάζει ως αίσθηση το Volvo XC40, που είναι το νεότερο και το μικρότερο μέλος της σειράς XC. Σχεδιαστικά, η Volvo  δεν έφερε αυτούσιο το μοτίβο των πιο μεγάλων μοντέλων επιλέγοντας να διατηρηθεί ο επιβλητικός χαρακτήρας της φίρμας, αλλά διανθισμένος με νεανικές παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες, όπως η διαμόρφωση της τρίτης κολώνας, τα πίσω φώτα και το σύνολο εμπρός φώτων-μάσκας-καπό. Πάντως το τελικό αποτέλεσμα, παρά τις αποστάσεις που κρατάει έναντι π.χ. του XC60 ή του XC90, δεν είναι και τόσο ανάλαφρο οπτικά: δείχνει αρκετά ογκώδες, ψηλό και γεμίζει το δρόμο με την παρουσία του. 

Το XC40 πατάει στην CMA πλατφόρμα, που θα αποτελέσει τη βάση και για τα επόμενα compact Volvo και η οποία μπορεί να μην είναι η ελαφρύτερη του κόσμου, έχει όμως μεγάλο μεταξόνιο εξασφαλίζοντας έτσι μια ευρύχωρη καμπίνα. Παρότι 26 εκατ. μικρότερο σε μήκος από το XC60, η καμπίνα του XC40 κάθε άλλο παρά στριμόχωρη είναι φιλοξενώντας επαρκώς ακόμη και 5 ενήλικες. Ο δε χώρος αποσκευών είναι στα 460 λτ. με το κατώφλι φόρτωσης ωστόσο να είναι ψηλό, κάτι που δεν θα βολέψει τους μεγάλους σε ηλικία. Όμορφο είναι το ταμπλό, πιο λιτό από τα μεγάλα μοντέλα, ωστόσο βασίζεται κι αυτό πολύ στη μεγάλη κατακόρυφη αλά tablet οθόνη αφής, από την οποία ελέγχονται τα πάντα: κλιματισμός, ήχος, τηλέφωνα, ρυθμίσεις, ψυχαγωγία κλπ. Μην περιμένετε στάνταρ διζωνικό κλιματισμό στη βασική έκδοση. 

Ο νεανικός χαρακτήρας του XC40 είναι έκδηλος και στην ποικιλία εκδόσεων με την οποία είναι διαθέσιμο, αλλά και το εύρος τιμών. Η βασική έκδοση βενζίνης T3 με 1,5 λτ. κινητήρα 156 ίππων είναι διαθέσιμη από 30.712,80 ευρώ και μετάδοση 4Χ2 με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 2λιτρη Τ4 έκδοση των 190 ίππων και αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμη τόσο σε 4Χ2, όσο και σε 4Χ4 από 36,824,80 και 42,724,80 ευρώ αντίστοιχα. Η κορυφαία 2λιτρη έκδοση βενζίνης T5 έρχεται με 247 άλογα, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο από 50.342,40 ευρώ. Ως diesel υπάρχει 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος στην έκδοση D3 αποδίδει 150 άλογα με επιλογή για 4Χ2, 4Χ4, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και ξεκινάει από 35.193,60 ευρώ. Η D4 έκδοση με στάνταρ 4Χ4 και αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από 49.511,20 ευρώ.

Η συμβουλή μας
Αν κάποιος δεν κάνει πάνω από 10.000 χλμ. το χρόνο, τότε η έκδοση βενζίνης Τ3 είναι μια έξυπνη επιλογή με χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL