" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Nissan Note προσανατολίζεται προς την άνεση, ενώ στις στροφές, αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές, με αντιδράσεις προοδευτικές και ελεγχόμενες.

Το 500L στο δρόμο δίνει και αυτό έμφαση στην άνεση, διατηρώντας παράλληλα ψηλά τη σταθερότητά του και την ενεργητική ασφάλεια.

Το Renault Captur είναι καλοζυγισμένο και ασφαλές ακόμα και σε πολύ σβέλτους ρυθμούς.

Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση, με δεδομένη ασφάλεια

Διαβάστηκε από 36578 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2014

Προσαρμοσμένη στο οικογενειακό και πρακτικό τους χαρακτήρα, η οδική υπόσταση των 3 αυτοκινήτων του θέματός μας έχει ως κύριο άξονα την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες τους, χωρίς βέβαια να υπονομεύεται η οδική συμπεριφορά και ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν. 


Ανετο το 500L
Αρχικά, το 500L διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, με τις αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο να απουσιάζουν κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το γενικότερο φιλτράρισμα να εξασφαλίζει ήρεμα και ήπια ταξίδια. Στις στροφές από την άλλη, το αμάξωμα εμφανίζει κάποιες μικρές κλίσεις και η αίσθηση από το τιμόνι δεν είναι τόσο καλή όσο στην ευθεία, ωστόσο είναι χαρακτηριστικό ότι το 500L διατηρεί ακέραια την τροχιά του και δεν ξεφεύγει υποστροφικά ακόμη και σε καταστάσεις κοντά στο όριο. 

Ευκολοδήγητο το Note
Το Note με τη σειρά του ξεχωρίζει στο δρόμο για την ευχρηστία και την ευκολία στην οδήγηση εντός πόλεως, προσφέροντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα μέσω των αρκετών γυάλινων επιφανειών και των μεγάλων πλαϊνών καθρεπτών. Στις στροφές, το Note εμφανίζει τονισμένες κλίσεις από το αμάξωμα και η υποστροφή έρχεται σχετικά γρήγορα, ωστόσο οι αντιδράσεις είναι ελεγχόμενες και προοδευτικές, ενώ το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP φροντίζει για να διατηρούνται υψηλά τα περιθώρια της πρόσφυσης. Στα συν πάντως του αυτοκινήτου και η πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να περιορίζει τις αναπηδήσεις του κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. 

Ασφαλές και καλοζυγισμένο το Captur
Καλοζυγισμένο χαρακτηρίζεται το Renault Captur στο δρόμο, με το μπροστινό μέρος να είναι ακριβές, παρότι το τιμόνι να είναι σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει άνετη ορατότητα, βοηθώντας έτσι στην κίνηση εντός πόλης.
Ακόμα κι αν το πιέσεις, το Captur θα στρίψει ουδέτερα και αν το παρακάνεις το ESP αναλαμβάνει δράση διακριτικά και ξεμπερδεύεις εύκολα και γρήγορα. Το πίσω μέρος δύσκολα θα γλιστρήσει και σε γενικές γραμμές το Captur σε εμπνέει να εμπιστευτείς το καλό του πλαίσιο και να οδηγήσεις σβέλτα και με ασφάλεια.