• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο εντυπωσιακό πρωτότυπο BMW X7 iPerformance δείχνει να βρίσκεται κοντά στην έκδοση παραγωγής, η οποία θα λανσαριστεί του χρόνου.

H σχεδίαση του αμαξώματος αντανακλά τη νέα φιλοσοφία της BMW στη γκάμα της στα SUV. Μπροστά συναντάμε την τελευταία εκδοχή της γρίλιας της φίρμας, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλότερα ενώ είναι και μεγαλύτερη.

Το μήκος του concept είναι στα 5.020 χλστ., το πλάτος στα 2.020 χλστ. και το ύψος στα 1.800 χλστ., γεγονός που κάνει την Χ7 μακρύτερη κατά 113 χλστ. από την BMW X5, από την οποία είναι και πιο φαρδιά κατά 82 χλστ., αλλά και πιο ψηλή κατά 37 χλστ.

Ένα υβριδικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την κίνηση της X7 iPerformance, με την BMW να αποκαλύπτει μόνο πως αποτελείται από ένα TwinPower μοτέρ βενζίνης και πως στην ηλεκτρική λειτουργία το αυτοκίνητο έχει αυξημένη αυτονομία.

Το εσωτερικό του concept μας δείχνει τη νέα κατεύθυνση που θα πάρει η εταιρεία σε ό,τι έχει να κάνει με την πολυτέλεια.

Απλές γραμμές, σούπερ ποιοτικά υλικά και η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, είναι τα βασικά σημεία της καμπίνας, η οποία στην έκδοση παραγωγής θα προσφέρει χώρο για επτά επιβάτες.

Πρόγευση της BMW X7 (vid)

Διαβάστηκε από 4769 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/9/2017
 

Ένα από τα πιο λαμπρά αστέρια της έκθεσης της Φρανκφούρτης θα είναι το πρωτότυπο BMW X7 iPerformance, το οποίο μας δείχνει το πώς φαντάζονται οι Βαυαροί την επόμενη ναυαρχίδα τους στα SUV, η οποία θα λανσαριστεί του χρόνου.

Μετά από μια διαρροή, αποκαλύπτεται σήμερα το εντυπωσιακό πρωτότυπο X7 iPerformance, που δείχνει να βρίσκεται κοντά στην έκδοση παραγωγής και η οποία θα λανσαριστεί του χρόνου. Πρόγευση, δηλαδή, της επόμενης ναυαρχίδας της BMW στα SUV.
 
Το πρωτότυπο που θα βρεθεί στη Φρανκφούρτη, διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων, στις οποίες φιλοξενούνται έξι επιβάτες. Το εσωτερικό του concept μας δείχνει τη νέα κατεύθυνση που θα πάρει η εταιρείας σε ό,τι έχει να κάνει με την πολυτέλεια. Απλές γραμμές, σούπερ ποιοτικά υλικά και η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, είναι τα βασικά σημεία της καμπίνας, η οποία στην έκδοση παραγωγής θα προσφέρει χώρο για επτά επιβάτες.
 
Ομοίως, η σχεδίαση του αμαξώματος αντανακλά τη νέα φιλοσοφία της BMW στη γκάμα της στα SUV. Μπροστά συναντάμε την τελευταία εκδοχή της γρίλιας της φίρμας, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλότερα ενώ είναι και μεγαλύτερη. Μαζί με τα λεπτά φωτιστικά σώματα έχουμε την πλήρη εικόνα και μέσω της BMW X7, βλέπουμε τι να περιμένουμε από τα επόμενα βαυαρικά SUV.
   
Το μήκος του concept είναι στα 5.020 χλστ., το πλάτος στα 2.020 χλστ. και το ύψος στα 1.800 χλστ., γεγονός που κάνει την πρωτότυπη τουλάχιστον Χ7 μακρύτερη κατά 113 χλστ. από την BMW X5, από την οποία είναι και πιο φαρδιά κατά 82 χλστ., αλλά και πιο ψηλή κατά 37 χλστ. Μακρύτερο κατά 76 χλστ. είναι και το μεταξόνιο της Χ7, που φτάνει στα 3.010 χλστ.
 
Ένα υβριδικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την κίνηση της X7 iPerformance, με την BMW να αποκαλύπτει μόνο πως αποτελείται από ένα TwinPower μοτέρ βενζίνης και πως στην ηλεκτρική λειτουργία το αυτοκίνητο έχει αυξημένη αυτονομία. Κατά τα φαινόμενα το plug-in hybrid πρωτότυπο διαθέτει το 4κύλινδρο 2λιτρο σύνολο βενζίνης που συναντάμε και στην 740e xDrive iPerformance.