• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε σε παγκόσμια πρώτη το ολοκαίνουργιο Renault Captur.

Η νέα, δεύτερη γενιά του Captur βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και είναι φουλ high-tech.

Πρώτη Δοκιμή Renault Captur

Διαβάστηκε από 45763 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/11/2019
 

Δοκιμάζουμε σε παγκόσμια πρώτη την έκδοση με τον 1,3 ΤCe βενζινοκινητήρα των 130 ίππων. Η κομψότερη, πρακτικότερη και πιο high-tech, νέα γενιά του Renault Captur, έχει το απαραίτητο hardware, ώστε να παραμείνει best-seller σαν τον προκάτοχό του.


What is new
- Nέο πάτωμα CMF-B
- Μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο
- Πιο high-tech και πρακτική καμπίνα
- 1,3 TCe με 130 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Πορτ μπαγκάζ  έως536 λτ.
- Στην Ελλάδα από το Φεβρουάριο του 2020

Η Renault επέλεξε ξανά την Ελλάδα για μια πανευρωπαϊκή παρουσίαση, με την προηγούμενη πιο πρόσφατη να αφορά στο νέο Dacia Duster (Nοέμβριος 2017). Αυτή τη φορά είναι το απόλυτο best seller της ευρωπαϊκής αγοράς στην κατηγορία των κόμπακτ crossover, το Renault Captur, που με 1,5 εκατ. πωλήσεις από το 2013 έγινε πραγματικό γκραν σουξέ.

Η νέα, δεύτερη στη σειρά, γενιά του Captur βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα που επιτρέπει στην Renault να εξοπλίσει το μικρό της crossover με μοντέρνες τεχνολογίες και δυνατότητα υβριδικής κίνησης, αλλά και να του προσδώσει μεγαλύτερες διαστάσεις και τροχούς. Όπως με το Dacia Duster και παίζοντας εντός έδρας δράξαμε την ευκαιρία για να δοκιμάσουμε με όλες τις μετρήσεις μας, το νέο Captur, που με το… καλημέρα, δηλώνει έτοιμο να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του.

Εμφάνιση-Διαστάσεις: Κομψότερο και μεγαλύτερο
Μια ματιά είναι αρκετή για να γίνει αντιληπτή η αύξηση όλων των διαστάσεων του νέου Captur με πιο χτυπητή αυτή του μήκους, που κέρδισε 105 χλστ. Έτσι, το νέο Captur των 4.227 χλστ. αγγίζει πλέον τα κάτω όρια της μεγαλύτερης, μικρομεσαίας, κατηγορίας των crossover. Το νέο Captur είναι  αισθητά κομψότερο και πιο χορταστικό στο μάτι. Την παράσταση κλέβουν τα νέα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio.

Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες. Οι αεραγωγοί έχουν ενεργή συμμετοχή στη ροή του αέρα και μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, το νέο Captur παρότι φαρδύτερο και υψηλότερο από το προηγούμενο, όχι μόνο διατηρεί, αλλά και βελτιώνει (ελάχιστα) την ήδη καλή αεροδυναμική του. Ριζικά διαφοροποιημένη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φώτα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και, χαμηλότερα ο διαχύτης, δεν θυμίζουν σε τίποτα το προηγούμενο Captur.

Το νέο Renault Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών, τη στιγμή που άλλοι 18 προσφέρονται για το εσωτερικό.

To εμπορικό λανσάρισμα του νέου Renault Captur θα γίνει στη χώρα μας το Φεβρουάριο του 2020, χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη προς το παρόν για τις τιμές διάθεσής του. Τα καλά νέα πάντως είναι πως δε θα υπάρχει σημαντική αύξηση της τιμής του. Οι υπεύθυνοι της γαλλικής φίρμας μας ενημέρωσαν πως η βασική έκδοση στη Γαλλία θα είναι μόλις κατά 600 ευρώ ακριβότερη από τη σημερινή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

31 διαθέσιμα άρθρα για RENAULT  CAPTUR

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια