
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
139.956 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2022)
Κινητήρας-Επιδόσεις-Κατανάλωση: 140 ίπποι και χαµηλή κατανάλωση
Η υβριδική αυτοεπαναφορτιζόµενη έκδοση του Clio, συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 90 ίππων µε 2 ηλεκτρικά µοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 48 ίππους και αποτελεί το κύριο µοτέρ του υβριδικού συστήµατος του Clio, µε το µικρότερο να αποδίδει 20 ίππους και έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισµό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Και οι δύο πάντως συµβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, µε τη Renault να εµπνέεται γιΆαυτό από την τεχνογνωσία της στην F1. Αντίστοιχα, ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόµατο κιβώτιο που διαθέτει το Clio, το οποίο ονοµάζεται multi-mode και περιλαµβάνει ουσιαστικά 15 προγράµµατα λειτουργίας.

Στην πράξη τώρα, η συνολική απόδοση του Clio E-Tech ανέρχεται στους 140 ίππους και ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητά του και την λειτουργία του, µε το κιβώτιο να πραγµατοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό θα βρει κανείς την επιλογή B µεταξύ των γνωστών που ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρει και EV επιλογή που χρησιµοποιεί την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα και το Eco που συνδυάζει την απόδοση µε την οικονοµία. Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος για καλύτερες επιδόσεις και τράβηγµα ενώ σύµφωνα µε την Renault το Clio µπορεί να χρησιµοποιήσει την ενέργεια των µπαταριών του για το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση το Clio E-Tech αποτελεί µια πολύ καλή εφαρµογή του είδους και ικανοποιεί µε την ευκολία κατανόησής της λειτουργίας του, την εύκολη και ρεαλιστική ανάκτηση της ενέργειάς του για να µπορέσει να κινηθεί ηλεκτρικά όταν χρειαστεί, αλλά και τον συνδυασµό όλων των στοιχείων του για να µην επηρεαστεί καθόλου ο χαρακτήρας του από τη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας. Η κατανάλωσή του είναι εξαιρετική µε µέση τιµή σε πραγµατικές συνθήκες τα 5,3 λτ./100 χλµ., ενώ σε αστικό κύκλο µετρήσαµε µόλις 3,8 λτ./100 χλµ..
Στο δρόµο: Aνετο και ευχάριστο στο δρόµο, εξαιρετικό όταν κινείται ηλεκτρικά
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Clio στην έκδοση E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τις συµβατικές του εκδόσεις, προτάσσοντας στα βασικότερα χαρακτηριστικά του την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Τώρα βεβαίως και ειδικότερα όταν χρησιµοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του, καθίσταται ακόµα πιο ευχάριστο ως προς τους δυο τοµείς µε την αθόρυβη λειτουργία του, ενώ διατηρεί στο έπακρο τον ικανό αστικό του χαρακτήρα. Εκτός πόλης µπορεί να έχει χάσει λίγη από την αµεσότητα και την αίσθηση που διαθέτουν οι συµβατικές του εκδόσεις, όµως δεν επηρεάζεται από την λειτουργία του υβριδικού του συστήµατος και του κιβωτίου, παραµένοντας και εκεί άνετο αλλά και ευχάριστο ακόµα και σε σβέλτους ρυθµούς κίνησης.
Η άποψή µας
Η Renault καταθέτει µε το Clio Ε-Tech την δική της ενδιαφέρουσα πρόταση στα υβριδικά αυτοκίνητα της µικρής κατηγορία, καταφέρνοντας να ξεχωρίσει επειδή διατηρεί τον χαρακτήρα των συµβατικών του εκδόσεων και εδώ. Οι παραχωρήσεις που θα χρειαστεί να κάνει κανείς είναι µικρότερες κυρίως σε οδηγικό επίπεδο από ότι συνηθίζεται, όµως αντίθετα η τιµή του είναι «αλμυρή» για ένα αυτοκίνητο που θα το επιλέξει κανείς για την δεδοµένη οικονοµία του στη χρήση.
+ Εµφάνιση, ποιότητα, υβριδική τεχνολογία – κιβώτιο, οδική συµπεριφορά, κατανάλωση, άνεση ανάρτησης
- Τσιμπημένη τιµή αγοράς, χώρος αποσκευών
Η υβριδική αυτοεπαναφορτιζόµενη έκδοση του Clio, συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 90 ίππων µε 2 ηλεκτρικά µοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 48 ίππους και αποτελεί το κύριο µοτέρ του υβριδικού συστήµατος του Clio, µε το µικρότερο να αποδίδει 20 ίππους και έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισµό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Και οι δύο πάντως συµβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, µε τη Renault να εµπνέεται γιΆαυτό από την τεχνογνωσία της στην F1. Αντίστοιχα, ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόµατο κιβώτιο που διαθέτει το Clio, το οποίο ονοµάζεται multi-mode και περιλαµβάνει ουσιαστικά 15 προγράµµατα λειτουργίας.

Η υβριδική τεχνολογία του Renault Clio E-Tech του προσφέρει απαράµιλλη οικονοµία χωρίς να αλλοιώνει τον χαρακτήρα του στο ελάχιστο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στην πράξη τώρα, η συνολική απόδοση του Clio E-Tech ανέρχεται στους 140 ίππους και ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητά του και την λειτουργία του, µε το κιβώτιο να πραγµατοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό θα βρει κανείς την επιλογή B µεταξύ των γνωστών που ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρει και EV επιλογή που χρησιµοποιεί την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα και το Eco που συνδυάζει την απόδοση µε την οικονοµία. Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος για καλύτερες επιδόσεις και τράβηγµα ενώ σύµφωνα µε την Renault το Clio µπορεί να χρησιµοποιήσει την ενέργεια των µπαταριών του για το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση το Clio E-Tech αποτελεί µια πολύ καλή εφαρµογή του είδους και ικανοποιεί µε την ευκολία κατανόησής της λειτουργίας του, την εύκολη και ρεαλιστική ανάκτηση της ενέργειάς του για να µπορέσει να κινηθεί ηλεκτρικά όταν χρειαστεί, αλλά και τον συνδυασµό όλων των στοιχείων του για να µην επηρεαστεί καθόλου ο χαρακτήρας του από τη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας. Η κατανάλωσή του είναι εξαιρετική µε µέση τιµή σε πραγµατικές συνθήκες τα 5,3 λτ./100 χλµ., ενώ σε αστικό κύκλο µετρήσαµε µόλις 3,8 λτ./100 χλµ..
Στο δρόµο: Aνετο και ευχάριστο στο δρόµο, εξαιρετικό όταν κινείται ηλεκτρικά
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Clio στην έκδοση E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τις συµβατικές του εκδόσεις, προτάσσοντας στα βασικότερα χαρακτηριστικά του την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Τώρα βεβαίως και ειδικότερα όταν χρησιµοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του, καθίσταται ακόµα πιο ευχάριστο ως προς τους δυο τοµείς µε την αθόρυβη λειτουργία του, ενώ διατηρεί στο έπακρο τον ικανό αστικό του χαρακτήρα. Εκτός πόλης µπορεί να έχει χάσει λίγη από την αµεσότητα και την αίσθηση που διαθέτουν οι συµβατικές του εκδόσεις, όµως δεν επηρεάζεται από την λειτουργία του υβριδικού του συστήµατος και του κιβωτίου, παραµένοντας και εκεί άνετο αλλά και ευχάριστο ακόµα και σε σβέλτους ρυθµούς κίνησης.
Η άποψή µας
Η Renault καταθέτει µε το Clio Ε-Tech την δική της ενδιαφέρουσα πρόταση στα υβριδικά αυτοκίνητα της µικρής κατηγορία, καταφέρνοντας να ξεχωρίσει επειδή διατηρεί τον χαρακτήρα των συµβατικών του εκδόσεων και εδώ. Οι παραχωρήσεις που θα χρειαστεί να κάνει κανείς είναι µικρότερες κυρίως σε οδηγικό επίπεδο από ότι συνηθίζεται, όµως αντίθετα η τιµή του είναι «αλμυρή» για ένα αυτοκίνητο που θα το επιλέξει κανείς για την δεδοµένη οικονοµία του στη χρήση.
+ Εµφάνιση, ποιότητα, υβριδική τεχνολογία – κιβώτιο, οδική συµπεριφορά, κατανάλωση, άνεση ανάρτησης
- Τσιμπημένη τιµή αγοράς, χώρος αποσκευών
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »