Renault-Nissan-Mitsubishi: Έρχονται 35 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2030

Renault-Nissan-Mitsubishi: Έρχονται 35 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2030

1.748 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Η τρεις εταιρείες της Συμμαχίας θα συνεργαστούν για να λανσάρουν 35 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030, ενώ μέσα στα σχέδιά τους είναι η υιοθέτηση solid-state μπαταριών και η ανάπτυξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.

RENAULT: CLIO με εργοστασιακό LPG. Εξοικονομείστε έως και 50% στην τιμή του καυσίμου!

Φέρνει 35 νέα ηλεκτρικά η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi

Πριν δύο χρόνια, η Renault-Nissan-Mitsubishi είχε ανακοινώσει πως όμιλος θα αναδιοργανωθεί και πλέον φαίνεται πως είναι σε θέση να κάνει το επόμενο βήμα. Χάρη σε μια επένδυση 25 δισεκατομμυρίων ευρώ μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, οι τρεις εταιρείες θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να λανσάρουν 35 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πάνω σε 5 πλατφόρμες θα βασίζεται το 90% των αυτοκινήτων

Στην επίσημη ανακοίνωση του ομίλου, γίνεται γνωστό πως το 90% των 35 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα παρουσιαστούν θα βασίζονται πάνω σε 5 πλατφόρμες του ομίλου και συγκεκριμένα τις CMF-AEV, KEI-EV, LCV-EV, CMF-EV και CMF-BEV. Η CMF-BEV βρίσκεται αυτή την στιγμή υπό ανάπτυξη, θα λανσαριστεί το 2024 και θα χρησιμοποιηθεί για το επόμενο Nissan Micra, το νέο Renault R5 και τη νέα Alpine.

Στόχος ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών

Προκειμένου να καταστεί η ηλεκτρική κινητικότητα πιο προσιτή για τις μάζες, η Συμμαχία θα συνεργαστεί με πολλούς γνωστούς προμηθευτές. Ο κατασκευαστής στοχεύει να μειώσει το κόστος της μπαταρίας έως 50% έως το 2026 και έως 65% έως το 2028.  Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι ότι η Συμμαχία θέλει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid-state) μέχρι τα μέσα του 2028 με απώτερο στόχο, τα ηλεκτρικά να κοστίζουν όσο τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα. Ο όμιλος υπόσχεται πως οι νέες αυτές μπαταρίες θα προσφέρουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις τωρινές μπαταρίες ιόντων λιθίου και τρεις φορές ταχύτερους χρόνους φόρτισης. Τέλος, ένα σύστημα διαχείρισης μπαταρίας επόμενης γενιάς βρίσκεται υπό ανάπτυξη για να διατηρεί υπό έλεγχο όλες τις διεργασίες σε όλο τον κύκλο ζωής της μπαταρίας.