Αυτά τα SUV πόλης έχουν μικρό χώρο αποσκευών (κάτω από 300 λτ.)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτά τα SUV πόλης έχουν μικρό χώρο αποσκευών (κάτω από 300 λτ.)

SUV που χωράνε ψώνια μόνο από το... ψιλικατζίδικο!

35.147 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2023)

Το πορτ-μπαγκάζ τους έχει μέγεθος κάτω από 300 λίτρα, νούμερο μικρό για την κατηγορία των SUV πόλης. Δεν χωράνε πολλές βαλίτσες, υπόσχονται όμως οικονομία στην κατανάλωση. Ποια είναι;

Θυσιάζουν το χώρο αποσκευών για χάρη της τσέπης σου

Για μία μεσαία βαλίτσα καμπίνας υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε γύρω στα 50-60 λτ. χωρητικότητας πορτ-μπαγκάζ. Εεε, στα τέσσερα SUVάκια της λίστας μας θα χωρέσουν στην πράξη το πολύ 4 βαλίτσες καμπίνας (σαν αυτές που επιτρέπονται ως χειραποσκευή στο αεροπλάνο), ανάλογα με το πόσο εκμεταλλεύσιμο είναι το σχήμα του καθενός.

Με χώρο αποσκευών κάτω από 300 λτ., τα παρακάτω μοντέλα θυσιάζουν το πορτ-μπαγκάζ για χάρη κάτι άλλου που είναι η οικονομία καυσίμου 

Σύμφωνα με τα στάνταρ αξιολόγησης του AutoΤρίτη Test Center, ένα SUV πόλης έχει πορτ-μπαγκάζ στον μέσο όρο όταν αυτό κυμαίνεται από τα 360 έως 410 λίτρα.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η... ζημιά γίνεται από την μπαταρία και την δεξαμενή φυσικού αερίου

Και πώς κρατούν χαμηλά την κατανάλωση; Το μυστικό κρύβεται στην τεχνολογία κίνησης. Έχουμε ένα Plug-in hybrid (Renault Captur E-Tech), ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (Honda Jazz Crosstar e:HEV και δύο B-SUV με δεξαμενή διπλού καυσίμου βενζίνης και φυσικού αερίου (Skoda Kamiq 1,0 G-TEC και SEAT Arona 1,0 TGI).
 
Μάρκα/Μοντέλο Τιμή-από Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ (λίτρα) Κόστος ευρώ/100 χλμ.*
Renault Captur 1,6 E-TECH Plug-in hybrid 160 PS   265-379 6,3 (40 χλμ. ηλεκτρικά) 
Skoda Kamiq 1,0 G-TEC 90 PS   278 6,2
SEAT Arona 1,0 TGI 90 PS    282 5,5
Honda Jazz Crosstar e:HEV 109 PS   298 9,8

*Τιμές 0,155 ευρώ/kWh, 1,89 ευρώ/λτ. βενζίνης, 1,2 ευρώ/κιλό  CNG
 

Τελευταίο το PHEV Captur με την αυτονομία των 40-50 χλμ.

Μικρότερο χώρο αποσκευών έχει το Renault Captur E-Tech των 160 ίππων (265-379 λτ.), αναμενόμενο από την στιγμή που μιλάμε για τα Plug-in hybrid μοντέλο. Εκ των πραγμάτων, η παρουσία της μπαταρίας των 7,5 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) μειώνει σημαντικά τον διαθέσιμο όγκο του πορτ-μπαγκάζ (422-536 στη συμβατική έκδοση βενζίνης). Γιατί υπάρχει εύρος στην χωρητικότητα; Διότι το αυξομειώνεται ανάλογα με το πού έχεις τοποθετήσει το στάνταρ συρόμενο κάθισμα, σε διαδρομή μήκους 16 εκ.. Από εκεί και πέρα, το PHEV Renault Captur μπορείς να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 40 χλμ., τα οποία μέσα στον αστικό ιστό μπορεί να πλησιάσουν τα 50 χλμ.. Συνεπώς, αν φορτίζεις συχνά την μπαταρία (λίγο παραπάνω από 5 ώρες σε απλή πρίζα), έχεις μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ..

Παρόμοιο πορτ-μπαγκάζ για τα Kamiq και Arona που «καίνε» φυσικό αέριο

Με κοινά μηχανικά μέρη, τα Skoda Kamiq 1,0 G-TEC και SEAT Arona 1,0 TGI εφοδιάζονται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος με τις απαραίτητες μετατροπές καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Αμφότερα αποδίδουν 90 άλογα, «καίνε» σε πρώτη φάση φυσικό αέριο και μόλις αυτό εξαντληθεί καταναλώνουν ένα μικρό εφεδρικό ρεζερβουάρ 9 λτ.. Έχουν παραπλήσιο χώρο αποσκευών (278 λτ. το Kamiq, 282 λτ. το Arona) ο οποίος μειώνεται σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις λόγω της παρουσίας των τριών δεξαμενών CNG (13,8 κιλών). Και πάλι, παρά το μικρό του μέγεθος, το πορτ-μπαγκάζ έχει κανονικό σχήμα και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Ως προς την κατανάλωση, «καίνε» γύρω στα 5 κιλά φυσικού αερίου στα 100 χλμ., άρα σου κοστίζουν περίπου 6 ευρώ (1,2 ευρώ/κιλό CNG).

Νο1 μέση κατανάλωση για το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Ελάχιστα κάτω από τα 300 λτ. (298) είναι η εργοστασιακή χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ του Honda Jazz Crosstar e:HEV, της crossover έκδοσης του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού. Ένα μοντέλο το οποίο παρά τον μικρό χώρο αποσκευών έχει τονισμένη πρακτικότητα χάρη στα πίσω καθίσματα Magic Seats. Αυτά δημιουργήθηκαν χάρη στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω και ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα και παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία. Από εκεί και πέρα, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Honda Jazz Crosstar e:HEV είναι η μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η κατανάλωσή του γυροφέρνει τα 5,2 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι η κορυφαία για βενζινοκίνητο SUV πόλης στο AutoΤρίτη Test Center.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
top5
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel