
Το 12-βολτο mild hybrid φάνηκε περισσότερο αποδοτικό στο Nissan Qashqai και σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, όπως εκείνες που έχουμε στο μεγαλύτερο διάστημα των καθημερινών αστικών μας μετακινήσεων (7,9 λτ./100 χλμ.).
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Nissan Qashqai και Renault Austral
Nissan Qashqai Vs Renault Austral: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας-Επιδόσεις-Κατανάλωση: Ταίριαξε καλύτερα στο Qashqai ο 1,33
Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, το Nissan Qashqai «πάντρεψε» καλύτερα επιδόσεις και κατανάλωσης. Πιο συγκεκριμένα, είχε χαμηλότερες τιμές μέσης (7,8 λτ.) αλλά και επιμέρους κατανάλωσης, με την διαφορά των δύο μοντέλων εντός πόλης να προσεγγίζει το 1 λτ. (7,9 έναντι 8,7 στο Renault Austral). Από εκεί και πέρα, πήραμε παραπλήσιες τιμές επιτάχυνσης σε στάση και ενδιάμεσες, με το Austral να δείχνει κατά τι πιο γρήγορο. Πολύ βολικό είναι πως και στα δύο αυτοκίνητα έχουμε αυτόματο κιβώτιο X-Tronic συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το οποίο στην πράξη αποδεικνύεται ομαλό και πιο ήσυχο σε σχέση με τις κλασικές CVT κατασκευές. Σημείωση, στο Austral ο λεβιές είναι στην κολόνα του τιμονιού. Τέλος, εξαιρετικές θα χαρακτηρίζαμε και τις τιμές από το ντεσιμπελόμετρό μας, δείγμα της πολύ καλής λειτουργίας του κινητήρα αλλά και της αποτελεσματικής ηχομόνωσης στην καμπίνα.

Μεταξένιες οι αλλαγές των 7 ψευδοσχέσεων του Renault Austral, του οποίου ο λεβιές βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Χώροι: Ανοίγει διάπλατα η πόρτα του Qashqai, με συρόμενα καθίσματα το Austral
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Qashqai | Renault Austral | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 3 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | N-CONNECTA FEEL | TECHNO | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | MICHELIN | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 205 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,29 | 9,1 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,1 | 35,5 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 16,38 | 16,5 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 132,9 | 135,6 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,17 | 5,2 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,8 | 6,6 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 64,5 | 64,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 66,1 | 66,3 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,9 | 8,7 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
6 | 6,2 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 8,1 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
917 | 887 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,39 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,46 | 1,45 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 16 | 17,2 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 5 | 6,6 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
504 | 500-575 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
14,5 | 8 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
74,5 | 74,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
111,2 | 105,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
146 | 135 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
980 | 850 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
555 | 525 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
200 | 203 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105 | 113 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »