• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

To Yaris Cross βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-GA-B, η οποία στο μικρό Yaris χάρισε ένα απολαυστικό και ευκολοδήγητο προφίλ, χαρακτηριστικά που αναμένεται να περάσουν και στο Υaris Cross.

Οδική συμπεριφορά & κινητήρες

45.631 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2021)

Στο δρόμο: Ζόρικη αποστολή, αλλά έχει σύμμαχο την πλατφόρμα και την 4κίνηση

Το Puma μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι το πιο fun to drive B-SUV.

Το Puma μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι το πιο fun to drive B-SUV.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

To νέο Τoyota Yaris Cross βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA-GA-B, η οποία στο μικρό Yaris χάρισε ένα απολαυστικό και ευκολοδήγητο προφίλ, χαρακτηριστικά που αναμένεται να περάσουν και στο Υaris Cross και υπόσχονται μια ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά γενικότερα. Μέχρι να αποδειχτεί και στην πράξη, το σίγουρο είναι πως ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Ξεκινώντας από το Puma το πιο fun to drive B-SUV, που πραγματικά το απολαμβάνεις  να οδηγείς, αλλά και το Juke που διαθέτει αρκετό δυναμισμό στο δρόμο για να καταλήξουμε στο Captur, με την πολύ ποιοτική κύλιση και το άνετο προφίλ του.


Το Juke που διαθέτει αρκετό δυναμισμό στο δρόμο και αποδεικνύεται αρκετά αποτελεσματικό στην πίεση.

Το Juke που διαθέτει αρκετό δυναμισμό στο δρόμο και αποδεικνύεται αρκετά αποτελεσματικό στην πίεση.

Βέβαια το Yaris Cross έχει ακόμα έναν άσσο στο μανίκι, ο οποίος λέγεται τετρακίνηση, χαρακτηριστικό που το συναντάμε σε πολύ λίγα μοντέλα της κατηγορίας και αναμφίβολα του δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Ποιοτική κύλιση και πολύ καλή άνεση χαρακτηρίζουν το Captur στο δρόμο.

Ποιοτική κύλιση και πολύ καλή άνεση χαρακτηρίζουν το Captur στο δρόμο.

Κινητήρες: Τον κοντράρουν μόνο LPG, CNG και hybrid
Δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων. Το Yaris Cross έρχεται με τα σύνολα του Yaris, δηλαδή τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων και το υβριδικό σύνολο των 116 ίππων. Αιχμή του δόρατος φυσικά είναι το υβριδικό μοτέρ που όπως έχουμε δει προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Μια οικονομία που μπορεί να κοντράρουν μόνο το έτερο υβριδικό B-SUV, το Hyundai Kona, καθώς και τα μοντέλα με αεριοκίνηση, δηλ. το Captur LPG των 100 ίππων και τα Arona και Kamiq φυσικού αερίου με τον TGI κινητήρα των 90 ίππων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »