• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό των Mercedes-AMG C63 S & GT S.

    Ο ρόλος των ηλεκτρονικών

    Διαβάστηκε από 134191 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2019
     

    Τα τελευταία χρόνια αν και τα ελεύθερα διαφορικά συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται, εντούτοις η αλματώδης εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων τους επιτρέπουν να μιμούνται την συμπεριφορά των ελεγχόμενων διαφορικών (βλ. παρακάτω). Στην μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων χρησιμοποιούνται λειτουργίες λογισμικού στον εγκέφαλο του ABS, ο οποίος φρενάρει τον εσωτερικό τροχό σε μια στροφή με αποτέλεσμα την μείωση της υποστροφής. Συνεπώς αν και τα διαφορικά εξακολουθούν να είναι ελεύθερα από μηχανικής άποψης, είναι ελεγχόμενα σε ένα βαθμό από ηλεκτρονικής.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

    Προαιρετικές μα value for money

    Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

    «Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

    Η κίνηση στους δρόμους

    8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

    Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

    Νέα BMW M3 προ των πυλών

    VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

    Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

    To νέο Audi RS3;

    Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

    Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

    SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    περισσότερα »