Το Renault Clio 1,5 dCi Euro 6 κέρδισε σε οικονομία, αλλά είναι πιο ράθυμο στις επιταχύνσεις.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Κέρδισε σε οικονομία, έχασε σε επιδόσεις
58.137 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2016)
Ο 8βάλβιδος 1,5 dCi turbodiesel του Renault Clio με μικρές αλλαγές στις ρυθμίσεις και χωρίς να χάσει σε ονομαστική απόδοση (90 άλογα και 220 Nm ροπής) πληροί τις Euro 6 προδιαγραφές. Στην πράξη είναι πολιτισμένος και ελαστικός, κυρίως όμως είναι αρκετά πιο οικονομικός σε λειτουργία. Έτσι η μέση κατανάλωση της δοκιμής από 4,9 λτ./100 χλμ. έπεσε στα 4,4 λτ./100 χλμ. Παράλληλα με 5,0 λτ./100 χλμ. το Clio ταξιδεύει πλέον με 135 χλμ./ώρα αντί 131. Η πραγματική αυτονομία του Clio, που συνεχίζει να μην πληρώνει τέλη, μπορεί να ξεπεράσει με ευκολία τα 1.000 χλμ.
Στη μείωση της κατανάλωσης βοήθησε και η πιο μακριά κλιμάκωση του κιβώτιου, που όμως σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις του κινητήρα και τους τροχούς 16 ιντσών του μοντέλου της δοκιμής κάνουν το Clio να είναι πιο ράθυμο. Και δε θα σταθούμε τόσο στο 0-100 (11,6 δλ από 10,5), αλλά στις ρεπρίζ (60-100 με 4η 9,6 δλ. από 7,7 και 80-120 με 5η 17,3 δλ. από 12,9). Και χωρίς την επιλογή ECO, όπου η απόκριση στο γκάζι μειώνεται περισσότερο. Σε κάθε περίπτωση η τελική ταχύτητα έχει κερδίσει 2 χλμ./ώρα φτάνοντας στα 180 χλμ./ώρα.
Πολύ καλή η ενημέρωσή σας. Αγόρασα ένα clio DCI 90 πρόσφατα και μέχρι στιγμής μένω πολύ ικανοποιημένος. Πιο παλιά είχα ένα Audi 80 και ήμουνα με το χέρι στην τσέπη κάθε λίγο και λιγάκι για καύσιμα. Τώρα ξεχνάω τι θα πει βενζινάδικο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Πολύ καλή η ενημέρωσή σας. Αγόρασα ένα clio DCI 90 πρόσφατα και μέχρι στιγμής μένω πολύ ικανοποιημένος. Πιο παλιά είχα ένα Audi 80 και ήμουνα με το χέρι στην τσέπη κάθε λίγο και λιγάκι για καύσιμα. Τώρα ξεχνάω τι θα πει βενζινάδικο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.