To ανανεωμένο Ford Fiesta διατηρεί την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά και επωφελείται από τον νέο 1.000άρη κινητήρα της Ford.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ανανεωμένο Ford Fiesta διατηρεί την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά και επωφελείται από τον νέο 1.000άρη κινητήρα της Ford.

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS

85.169 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

Στη νέα φυσιογνωμία του Fiesta κυριαρχεί η τραπεζοειδής εμπρός μάσκα, πλαισιωμένη από νέους προβολείς και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Νέο είναι και το καπό με πιο δυναμική σχεδίαση, όπως και ο προφυλακτήρας. 

Το «πακέτο» των εξωτερικών αισθητικών επεμβάσεων ολοκληρώνουν τα πίσω φώτα, οι νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος και η νέα αεροτομή, που κολακεύουν με τη σειρά τους την παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα του Kinetic Design, που εφαρμόζει η Ford. Η γκάμα των χρωμάτων για το αμάξωμα έχει εμπλουτιστεί με τέσσερις νέες επιλογές και αξίζει να σημειωθεί πως το ανανεωμένο Ford Fiesta θα παίξει το ρόλο του μικρού παγκόσμιου αυτοκινήτου για τη Ford, αφού θα είναι διαθέσιμο σε 80 αγορές σε όλες τις ηπείρους.

Εσωτερικό: Ενέσεις ποιότητας
Η βασική διάταξη και ο πίνακας οργάνων δεν διαφοροποιούνται. Βελτιωμένη είναι η ποιότητα των υλικών, το άγγιγμα των οποίων αφήνει καλή αίσθηση, ενώ κάποιες πολύ μικρές αστοχίες συναρμογής συναντήσαμε στο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε. Νέες ταπετσαρίες και χρωματικοί συνδυασμοί ανάλογοι με το χρώμα του αμαξώματος ενισχύουν το νεανικό χαρακτήρα του μικρού Ford. 

Νέος είναι ο επιλογέας, το σύστημα πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα (ο διακόπτης των αλάρμ παραμένει ενοχλητικά μικροσκοπικός), το σύστημα κλιματισμού και ο φωτισμός ice blue του πίνακα οργάνων και της οθόνης στην κεντρική κονσόλα. Χωρίς αλλαγές στις βασικές διαστάσεις, η ευρυχωρία του εσωτερικού παραμένει αμετάβλητη στα πολύ καλά επίπεδα, που γνωρίζουμε. Το ίδιο ισχύει για τον χώρο αποσκευών των 290 λτ., που πλέον διαθέτει πάτωμα, το οποίο αυξομειώνει το βάθος του. Θέσεις για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετές.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και δυναμικό 
Η καλή θέση οδήγησης και η ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό είναι το ορεκτικό για την ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που προσφέρει το ανανεωμένο Fiesta με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ακόμη καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα στη θέση της ευθείας, τη στιγμή που οι νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση έχουν βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου. 

Στρίβει με αμεσότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και πριν προλάβεις να το σκεφτείς έχεις βρεθεί στην επόμενη στροφή. Με καλύτερη ποιότητα κύλισης, μειωμένα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, δυναμικά σε αίσθηση πηδάλια και αποτελεσματικά φρένα, το ανανεωμένο Ford Fiesta διατηρεί και με το παραπάνω το πλεονέκτημα που είχε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.

Κινητήρας: Δυνατός και χωρίς τέλη 
Το καλύτερο νέο για το Fiesta είναι η τοποθέτηση του βραβευμένου 3κύλινδρου Ecoboost κινητήρα των 1.000 κ.εκ. με απόδοση 100 ίππων. Με 4,3 λτ./100 χλμ. και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ο νέος κινητήρας υπόσχεται χαμηλό κόστος χρήσης. Ο κινητήρας συνδυασμένος με σύστημα start/stop απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Χωρίς κραδασμούς, με αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ο πολιτισμένος κινητήρας δείχνει να είναι το ιδανικό ταίρι στο δυναμικό πλαίσιο του Fiesta. 

Τιμή – Εξοπλισμός
Η τιμή του 3θυρου Fiesta στην βασική έκδοση Trend είναι 11.771 ευρώ, με απόσυρση και με την προωθητική ενέργεια της Ford, ενώ αντίστοιχα το 5θυρο Trend Fiesta των 100 ίππων κοστίζει 12.168 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλήρες σετ 7 αερόσακων, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα (2), καθρέπτες και κλειδαριές, A/C και ηχοσύστημα.

200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD  FIESTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Ακόμη και υπό πίεση το Ford Fiesta είναι ασφαλές και ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Ακόμη και υπό πίεση το Ford Fiesta είναι ασφαλές και ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center