Η νέα έκδοση 1.6 TDI, με το αναβαθμισμένο μοτέρ του ομίλου VW, είναι ό,τι πιο επίκαιρο υπάρχει αυτή τη στιγμή, αφού εκπέμπει 99 γραμμάρια CO2/χλμ. (δηλαδή απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας) και υπόσχε
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα έκδοση 1.6 TDI, με το αναβαθμισμένο μοτέρ του ομίλου VW, είναι ό,τι πιο επίκαιρο υπάρχει αυτή τη στιγμή, αφού εκπέμπει 99 γραμμάρια CO2/χλμ. (δηλαδή απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας) και υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.

SΕΑΤ Leon 1,6 TDI 105 PS Start&Stop

85.233 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

Το νέο SΕΑΤ Leon δηλώνει έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των οικονομικών συγκυριών που βιώνουμε, μιας και εφοδιάζεται με τον super οικονομικό 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα των 105 ίππων με στάνταρ σύστημα Start&Stop, που δοκιμάσαμε. Η νέα έκδοση 1.6 TDI, με το αναβαθμισμένο μοτέρ του ομίλου VW, είναι ό,τι πιο επίκαιρο υπάρχει αυτή τη στιγμή, αφού εκπέμπει 99 γραμμάρια CO2/χλμ. (δηλαδή απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας) και υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.!

Κινητήρας-Κατανάλωση: Αποδοτικός και οικονομικός
Ο 1,6 TDI έχει αναβαθμιστεί πλήρως με όφελος κυρίως στο ραφιναρισμένο του χαρακτήρα. Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό, αφού οι κραδασμοί και ο θόρυβος που φτάνουν στην καμπίνα είναι περιορισμένοι. 

Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται και στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του, με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ συστήματος Start & Stop, το οποίο διαθέτει άμεση λειτουργία. Στις επιδόσεις, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε πολύ καλά νούμερα στις μετρήσεις μας και σε αυτό συμβάλλει και το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων, με το οποίο συνεργάζεται.

Εσωτερικό-Χώροι: Ευρύχωρο και ποιοτικό
Όπως και στη βενζινοκίνητη έκδοση, η σχεδίαση του ταμπλό είναι σύγχρονη και αρκετά ενδιαφέρουσα. Επίσης, το Leon θα ανταμείψει όσους το εμπιστευτούν με τη γερή συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα ολόκληρης της καμπίνας. 

Ιδιαίτερα ευρύχωρο
Στο νέο SΕΑΤ Leon, έχει γίνει πολύ σωστή εσωτερική εκμετάλλευση των χώρων. Οι μετρήσεις μας αποκάλυψαν έναν από τους καλύτερους διαθέσιμους χώρους για τα κεφάλια των επιβατών στην κατηγορία, κάτι που, σε συνδυασμό με το μεγάλο χώρο για τα γόνατα, θα βολέψει ιδιαίτερα αυτούς με ύψος άνω του μέσου όρου. Ένας τρίτος επιβάτης στο πίσω κάθισμα όμως θα φιλοξενηθεί με κάποιους συμβιβασμούς, κυρίως για τα πόδια του, λόγω του υψηλού τούνελ της μετάδοσης. Ο χώρος αποσκευών είναι απόλυτα ικανοποιητικός στα 380 λτ.

Στο δρόμο: Ταξιδεύει άνετα και με αυτονομία 1.315 χλμ.
Είναι εμφανές από τα πρώτα χλμ. πως, το Leon έχει ωφεληθεί από την ελάφρυνση του βάρους του (κατά 90 περίπου κιλά) και τη βελτιωμένη ακαμψία του πατώματος MQB, του ομίλου VW, που χρησιμοποιεί και το νέο VW Golf. Ωστόσο, το τιμόνι έχει χάσει την «κοψιά» του παρελθόντος και αν στην εξίσωση μπει και η μαλακή ανάρτηση, τότε κάποιος εύκολα κατανοεί πως το Leon ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την άνεση. 

Έτσι, ακόμα και σε μακρινό ταξίδι και παρά τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, κρατάει ξεκούραστους τους επιβάτες, χάρη στην απορροφητική ανάρτηση, τη ζηλευτή ποιότητας κύλισης και τη λογική ποσότητα ντεσιμπέλ που εισβάλλουν στην καμπίνα. Σε ό,τι αφορά στο θόρυβο κατά το ταξίδι, μια 6η ταχύτητα θα έκανε ακόμα καλύτερα τα πράγματα και δε θα λέγαμε όχι στην παρουσία της στο κιβώτιο. Χάρη στη χαμηλή του κατανάλωση, το Leon 1,6 TDI μπορεί θεωρητικά να καλύψει 1.315 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας όμως, μετά βίας θα φτάσει στα 1.000 χλμ.

Το κράτημα δεν πάσχει, το XDS βοηθά την πρόσφυση στις στροφές, αλλά αν το παρακάνεις, το ESP θα επέμβει νωρίς. Πάντως, τα φρένα είναι κορυφαία με την απόσταση ακινητοποίησης με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, να περιορίζεται στα 36,4 μέτρα!

Από 16.293 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση
Το SΕΑΤ Leon 1,6 ΤDI προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας των diesel στα 1.600 κ.εκ. Η αρχική έκδοση Reference με τους 105 ίππους προσφέρει στάνταρ 7 αερόσακους, ESP, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, air condition (μηχανικό κλιματισμό σύμφωνα με τη SEAT), ηχοσύστημα με USB κ.λπ. 


200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT  LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Το κράτημα δεν πάσχει, το XDS βοηθά την πρόσφυση στις στροφές.

Το κράτημα δεν πάσχει, το XDS βοηθά την πρόσφυση στις στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
4green