• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη το αυτοκίνητο προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε χρήστη, προσφέροντας ένα εξελιγμένο interface.

Τεχνητή νοημοσύνη, εργονομικό λογισμικό & οθόνη συνοδηγού

39.816 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2021

Η τεχνητή νοημοσύνη προσαρμόζεται και εξατομικεύει τις επιθυμίες κάθε χρήστη
Πέρα από το high-tech αισθητικά προφίλ, η MBUX Hyperscreen φέρνει επανάσταση αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για ένα εξελιγμένο interface. Διαθέτοντας «έξυπνο» και ικανό λογισμικό, η οθόνη αντιλαμβάνεται πλήρως τον κάθε χρήστη, μαθαίνει τις συνήθειες και επιθυμίες του, και κάνει τις δικές της εξατομικευμένες προτάσεις για πολλές δυνατότητες άνεσης, ψυχαγωγίας και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Το σύστημα βελτιστοποιείται συνεχώς και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες ανάλογα με τον χρήστη και το περιβάλλον. Στην πραγματικότητα, δεν... ψάχνουμε εμείς τι θέλουμε να κάνουμε, αλλά οι ίδιες οι υπηρεσίες έρχονται σε εμάς.

Παραδείγματος χάρη, μία συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας, επιστρέφοντας το απόγευμα σπίτι από την δουλειά, τηλεφωνείτε σε ένα μέλος της οικογένειάς σας. Εφόσον το σύστημα «μάθει» την συγκεκριμένη σας συνήθεια, κάθε απόγευμα εκείνη την ημέρα θα παίρνει πρωτοβουλία και θα ρωτά για το αν πρέπει να κάνει την κλήση. Αν πάλι για παράδειγμα, χρησιμοποιήσετε την λειτουργία «Vehicle Lift-Up», που ανασηκώνει το αμάξωμα, όταν συναντήσατε κάποιο εμπόδιο (π.χ. απότομο γκαράζ με ανυψωμένο έδαφος), το MBUX το «θυμάται» κάθε κάθε φορά που βάσει GPS πλησιάζετε στο ίδιο μέρος σας ρωτάει αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη λειτουργία. 

Εργονομικό λογισμικό με άμεση πρόσβαση στα πιο χρηστικά μενού
Η Mercedes παρουσιάζει την τεχνολογία σχεδιασμού «zero layer», μέσω της οποίας η κεντρική οθόνη infotainment ελαχιστοποιεί το περιττό σκολάρισμα, έχοντας ξεκάθαρα χρηστικό μενού. Οι πιο σημαντικές εφαρμογές είναι άμεσα προσβάσιμες, ενώ υπάρχουν πάνω από 20 λειτουργίες, που μπορεί να είναι από εξαιρετικά σπάνιες (μασάζ, υπενθύμιση για γενέθλια), έως και βασικές καθημερινές εντολές. 

Βάσει έρευνας που έχει πραγματοποιήσει η Mercedes-Benz, έχει διαπιστωθεί ότι τις περισσότερες φορές ο χρήστης ενεργοποιεί εφαρμογές πλοήγησης, ραδιοφώνου ή μουσικής, και τηλεφωνίας. Ειδικά η εφαρμογή της πλοήγησης, βρίσκεται πάντα στο κέντρο της υπερ-οθόνης. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να μεταφερθεί σε υπό-μενού ή να δώσει έξτρα φωνητικές εντολές, αλλά μένει απόλυτα προσηλωμένος στην βασική του υποχρέωση, την οδήγηση.

Η οθόνη του συνοδηγού
Η MBUX Hyperscreen, όπως τονίσαμε, εκτείνεται σχεδόν σε όλο το πλάτος του μπροστά εσωτερικού ενός αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο μπορεί και ο συνοδηγός να έχει πρόσβαση στις παροχές του infotainment (Co- driver display), το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και επτά προφίλ εξατομίκευσης. Βέβαια, δεν επηρεάζει τις βασικές λειτουργίες του οχήματος με τις οποίες ασχολείται ο οδηγός. Μάλιστα, σε ορισμένες αγορές, ο συνοδηγός μπορεί να βλέπει τηλεόραση στο δικό του τμήμα οθόνης μέσω Bluetooth, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν συνεπιβάτες, το τμήμα της οθόνης που βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό γίνεται ψηφιακά διακοσμητικό με τα χαρακτηριστικά animated αστέρια του μοτίβου της Mercedes.

Συμπέρασμα
«Η MBUX Hyperscreen είναι ο εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου» τόνισε χαρακτηριστικά Sajjad Khan, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και CTO της Mercedes-Benz AG. Το high-tech design, η διασκεδαστική και ευχάριστη οδήγηση, η εξατομικευμένη ψυχαγωγία χωρίς το ενοχλητικό και πολύπλοκο σκρολάρισμα είναι βασικές επιδιώξεις της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης ελαχιστοποιεί τις περιττές εντολές, «μαθαίνει» τον χρήστη και εντέλει τον βοηθά να είναι αφοσιωμένος στην οδήγηση, χωρίς πάντως να στερείται χρήσιμες ανέσεις. Το προσεχές πλήρως ηλεκτρικό EQS θα εξοπλιστεί πρώτο με την MBUX Hyperscreen, οπότε αναμένουμε στην πράξη να δούμε τις εντυπώσεις του νέου τεχνολογικού gadget της Mercedes.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια