
Falken Vs Michelin: Σημαντικά φθηνότερο, οριακά καλύτερο στα Test το Falken
Falken ZIEX ZE 310 Vs Michelin Primacy 4+ στο νέο Test ελαστικών του AutoΤρίτη. Φρενάρουν το ίδιο καλά σε στεγνό & βρεγμένο. Χάνει το Primacy 4+ στο στεγνό κράτημα, κερδίζει στο βρεγμένο Elk test. 110 ευρώ φθηνότερη η τετράδα της Falken. Ας δούμε τι έγινε στο Τest και ποια η τελική αξιολόγηση τoυς σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας τους.
Αγώνας που... κρίνεται στον πόντο! Falken ZIEX ZE 310 Vs Michelin Primacy 4+
Το Falken ZIEX ZE310 είναι ένα ελαστικό που ξεχώρισε σε προηγούμενη δοκιμή μας και το οποίο διακρίνεται για την εξαιρετική σχέση τιμής/απόδοσης που προσφέρει. Διατίθεται αρκετά χρόνια στην αγορά σε αντίθεση με το πιο καινούργιο Michelin Primacy 4+, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο χρόνο.
Θερινά ελαστικά και τα δύο στην διάσταση 215/55 R17 και μεγάλη διαφορά στην τελική τους λιανική τιμή (152 ευρώ/τεμάχιο το ελαστικό της Michelin, 125 ευρώ to Falken).
Kαι τα δύο ελαστικά έχουν ετικέτα C στην κατανάλωση, Α στην πρόσφυση στο βρεγμένο, ενώ το Falken στην ετικέτα του αναφέρει 67 db στο θόρυβο και το Michelin 69 db. Aυτοκίνητο αναφοράς στην δοκιμή, ήταν το εξαιρετικό Ford Puma 1,0 Εcoboost 125 PS και οι δοκιμές έγιναν στις υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις του Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής.
Μάρκα/Μοντέλο | Falken Ziex ZE 310 | Michelin Primacy 4+ | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
215/55 R17 | 215/55 R17 | ||||
Τιμή μαζί με την τοποθέτηση, ανά λάστιχοΤιμή μονάδας (€)
|
125 | 152 | ||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | C | ||||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
A | A | ||||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
|
67 | 69 | ||||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
94V | 94V | ||||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2680 | 2680 | ||||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | 240 | ||||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2015 | 2022 | ||||

Τεστ ελαστικά, σύγκριση Falken Ziex Ze 310 με Michelin Primacy 4+
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Δείτε περισσότερα TESTS ελαστικών
Goodyear Vs Continental!: Goodyear Fuel B VS Continental Fuel A | |
Toyo Vs Pirelli!: Με 3-0 στο Test: Έκπληξη το λες – Ντέρμπι δεν το λες! |
Tests Eλαστικών και Social media - Δείτε τα ΣΧΟΛΙΑ του κοινού
Pirelli Cinturato P7: Mε 2,2 m χειρότερο φρενάρισμα, τα κανε μούσκεμα στο Test! | |
Dunlop VS Michelin: Έχασε στο βρεγμένο-Κέρδισε στο στεγνό! |
Τι λέει η αγορά για τα ελαστικά του TEST:
Continental VS Bridgestone: Τι λένε 2 γνωστοί επαγγελματίες της αγοράς Ελαστικών |
Elk Test και φρένα στο στεγνό: Θεαματική επίδοση από το Falken, οριακά καλύτερο φρενάρισμα από το Michelin
Το Falken Ziex ZE310 απογείωσε το κράτημα του Puma στο στεγνό οδόστρωμα. Το μαλακό (και πολύ ήσυχο) αυτό ελαστικό προσέφερε εξαιρετική αίσθηση στο τιμόνι και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου στη διαδικασία, ενώ δεν έχασε την πρόσφυσή του πουθενά. Σε κάθε προσπάθεια, μας εντυπωσίασε με την ομοιογένεια και τη σταθερή του απόδοση μέχρι και τα σχεδόν 79 χλμ./ώρα (78,9 χλμ./ώρα για την ακρίβεια), ταχύτητα που αξιολογείται πάνω από το όριο που έχουμε θέσει (πάνω από 78 χλμ./ώρα θεωρείται «πράσινη» δηλαδή καλή επίδοση, κάτω από 75,5 «κόκκινη»-κακή). Και στο φρενάρισμα όμως από 80 χλμ./ώρα στο στεγνό ακούμπησε τα όριά μας ξεπερνώντας ελάχιστα τα 26 μέτρα (26,2 μ.).
Τα Primacy 4+ παρουσίασαν καλή πρόσφυση & άμεσο έλεγχο κατευθυντικότητας στις κινήσεις του τιμονιού, δείχνοντας πως μπορούν να διαχειριστούν ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά των αρχικών προσπαθειών φτάνοντας τελικά στα 77 χλμ./ώρα (76,8 χλμ./ώρα), ταχύτητα που αξιολογείται μέσα στα όρια που έχουμε θέσει. Πάνω από τα 77 χλμ./ώρα άνοιγε προοδευτικά την τροχιά του και δεν μπόρεσε να φτάσει την επίδοση του Falken. Εξαιρετικό ήταν όμως το Michelin Primacy 4+ στο φρενάρισμα καταφέρνοντας να «κοκκαλώσει» από τα 80 χλμ./ώρα σε 25,8 μ., καλύτερα δηλαδή από το όριο των 26 μέτρων που έχουμε θέσει.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | Falken Ziex ZE 310 | Michelin Primacy 4+ |
---|---|---|
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα.Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
26,2 Μέτρα | 25,8 Μέτρα |
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
|
78,9 Χλμ/ώρα | 76,8 Χλμ/ώρα |
Elk Test και φρένα στο βρεγμένο: To Μichelin νιώθει πιο άνετα, χωρίς το Falken να υστερεί αισθητά
Οι εγκαταστάσεις του Driving Academy προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για δοκιμές σε βρεγμένο οδόστρωμα, αφού το κατάλληλο σύστημα εξασφαλίζει σταθερό φίλμ νερού τόσο στο πεδίο δοκιμών ELK TEST, όσο και στο διάδρομο φρεναρίσματος (ίδιος για τις μετρήσεις σε στεγνό που προηγούνται).
Το ελαστικό Michelin Primacy 4+ έδειξε να νιώθει λίγο πιο… άνετα στο βρεγμένο χάρη στην τεχνολογία «Michelin EverGrip». Το ελαστικό, ουσιαστικά διαθέτει δύο στρώματα γόμας που συνεργάζονται μεταξύ τους για απομακρύνουν καλύτερα το νερό και έτσι να υπάρχει καλύτερη πρόσφυση. Το τιμόνι είχε καλή πληροφόρηση και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άμεσα στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η πρόσφυση ήταν καλή σε όλο το διάδρομο εξασφαλίζοντας τελική επίδοση 67,4 χλμ./ώρα. Ακόμα και πάνω από το όριό του είχε προοδευτική και ελεγχόμενη αντίδραση. Το Primacy 4+, που είναι σχεδιασμένο για SUV και σεντάν οχήματα, κατάφερε εντός των ορίων μας επίδοση στο φρενάρισμα στο βρεγμένο (29,1 μέτρα).
Ούτε 2 χλμ./ώρα χαμηλότερη δεν ήταν η ταχύτητα η εισόδου του Ford Puma στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου όταν «φόρεσε» τα Falken ZIEX ZE 310 σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το ιαπωνικό ελαστικό «πέρασε» τη δοκιμασία με 65,7 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι ξεκάθαρα μέσα στα όρια που έχουμε θέσει (63,5 με 66 χλμ./ώρα) και που δικαιολογεί την ετικέτα Α του ελαστικού για πρόσφυση στο βρεγμένο. Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η προοδευτικότητα των αντιδράσεων ακόμα και πολύ πάνω από το όριο του ελαστικού.
Καλή ήταν η εικόνα του ελαστικού και στο φρενάρισμα, αφού με 29,4 μ. ουσιαστικά σημείωσε την ίδια επίδοση με το ελαστικό της Michelin. Δεν «πλάναρε» στο νερό, ενώ το ABS λειτούργησε μόνο όταν ήταν απαραίτητο.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | Falken Ziex ZE 310 | Michelin Primacy 4+ |
---|---|---|
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα.Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
29,4 Μέτρα | 29,1 Μέτρα |
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
65,7 Χλμ/ώρα | 67,4 Χλμ/ώρα |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »