
Μοναδικό μοντέλο για τις ανάγκες του Γάλλου Προέδρου.
Θωρακισμένο και με ειδικό μπλε χρώμα που περιορίζει κατά 10 βαθμούς Κελσίου την απορρόφηση θερμότητας!
Το χλιδάτο εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί χρέη κινητού γραφείου.
Plug-in υβριδικό, τετρακίνητο με 300 ίππους.
autotriti team
Μοναδικό μοντέλο για τις ανάγκες του Emmanuel Macron
Με νέο αυτοκίνητο κυκλοφορεί πλέον ο Πρόεδρος της Γαλλίας, Emmanuel Macron, ο οποίος απέκτησε ένα Renault Rafale, αλλά ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες του. Το προεδρικό Renault Rafale πρόκειται για ένα μοναδικό μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε με σκοπό να αποτελέσει το... κινητό γραφείο του Γάλλου Προέδρου!
Θωρακισμένο και με ειδικό μπλε χρώμα που το κρατά πιο δροσερό
Βασισμένο στο Plug-in υβριδικό και τετρακίνητο Renault Rafale των 300 ίππων, το μοναδικό Rafale εμπλουτίζεται με αρκετά ξεχωριστά και ταυτόχρονα διακριτικά χαρακτηριστικά, όπως η εμπρός γρίλια στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, οι αφαιρούμενες βάσεις για τα σημαιάκια, καθώς και τα «tricolor» σήματα στις εμπρός πόρτες. Το αμάξωμα, σε αποκλειστική απόχρωση του μπλε (Bleu Présidence), ενσωματώνει μια τεχνολογία που περιορίζει κατά 10 βαθμούς Κελσίου την απορρόφηση θερμότητας, αυξάνοντας την αίσθηση της άνεσης στο εσωτερικό του οχήματος. Το χρώμα διαθέτει επίσης μπλε, λευκά και κόκκινα ψήγματα, που γίνονται ορατά όταν πέφτουν πάνω τους οι ακτίνες του ήλιου.
Το Renault Rafale του Macron έχει θωρακιστεί, έχει επιμηκυνθεί και προσαρμοστεί ώστε να περιλαμβάνει συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Για λόγους ασφάλειας και άνεσης, οι σχεδιαστές επέλεξαν σύνθετα υλικά που είναι ταυτόχρονα ελαφριά και ανθεκτικά. Το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί αποκλειστικά για ομαλή και σταθερή οδήγηση, ενώ η ανάρτηση έχει προσαρμοστεί ώστε να αντισταθμίζει το βάρος της θωράκισης. Τέλος, το όχημα εφοδιάζεται με ζάντες Chicane 20 ιντσών, ελαστικά Michelin all-weather και σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά και πόρτες με λειτουργία απαλού κλεισίματος, κάτι που συνήθως συναντάται μόνο σε πολυτελή αυτοκίνητα.
Το χλιδάτο εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί χρέη κινητού γραφείου
Στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος, η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί χρέη γραφείου σε τροχούς, λαμβάνοντας ειδικά διαμορφωμένη διάταξη. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη βελτιωμένη ηχομόνωση, ενώ ο κλιματισμός έχει βελτιστοποιηθεί για να διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό. Από κει και πέρα, άλλα χλιδάτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την επίστρωση από μαύρο μάρμαρο που εξορύσσεται στα Πυρηναία και τη βρίσκουμε στην κεντρική κονσόλα, πίσω, το τιμόνι και το ταμπλό, ενώ η επένδυση για τα χειριστήρια ελέγχου είναι από σκούρο ξύλο οξιάς.
Τα δερμάτινα αεριζόμενα καθίσματα διαθέτουν προσκέφαλα με κεντημένο με λέιζερ το γαλλικό οικόσημο. Στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, οι διακριτικές και λειτουργικές θήκες για έγγραφα μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσιμα αντικείμενα για τους επιβάτες.
Η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Προεδρία ξεκίνησε πριν από 105 χρόνια
Για την ιστορία να σημειώσουμε πως η συνεργασία της Renault με την Γαλλική Προεδρία, ξεκινά το 1920. Το πρώτο όχημα ήταν το Renault 40 CV που χρησιμοποιήθηκε από τον Πρόεδρο Paul Deschanel και τους διαδόχους του. Έκτοτε, δώδεκα αρχηγοί κρατών έχουν επιλέξει αυτοκίνητα της Renault για επίσημη χρήση.