Αν και κάποιες αναπηδήσεις από πίσω δεν απουσιάζουν, η ανάρτηση συνολικά ανταποκρίθηκε στη δοκιμασία με 75 χλμ./ώρα, χάρη και στη βοήθεια του ESP.

Αν και κάποιες αναπηδήσεις από πίσω δεν απουσιάζουν, η ανάρτηση συνολικά ανταποκρίθηκε στη δοκιμασία με 75 χλμ./ώρα, χάρη και στη βοήθεια του ESP.

Elk test στo νέο Renault Arkana

8.375 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2021)

To νέο Renault Arkana διαθέτει σπορ εμφάνιση και χαρακτήρα για τα δεδομένα των οικογενειακών SUV. Πως τα καταφέρνει στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου;

Η Renault είδε φως στο τούνελ των Coupe SUV και με το Arkana θέλει να παίξει χωρίς αντίπαλο στις προσιτές προτάσεις του είδους. Πρωταγωνιστικό ρόλο στη σχεδίαση του νέου Renault Arkana παίζει η κεκλιμένη πίσω οροφή, η οποία σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο δημιουργούν μία άκρως δυναμική αισθητική. Πόσο δυναμικό όμως είναι στο δρόμο και ειδικά σε οριακή κατάσταση, όπως η ξαφνική αποφυγή κινδύνου την οποία εξομοιώνουμε με το ELK TEST;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


72 χλμ./ώρα
Με επιτυχία ολοκλήρωσε το Renault Arkana την πρώτη προσπάθεια στα 72 χλμ./ώρα. Επιλέξαμε αυτή την ταχύτητα μιας και ήταν η πετυχημένη προσπάθεια του Renault Kadjar, το οποίο είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα. Για το Arkana περιμέναμε καλύτερη επίδοση λόγω του πιο σπορτίφ και πιο σύγχρονου χαρακτήρα του. Δεν διαψευστήκαμε. Στα 72 χλμ./ώρα, η επέμβαση από το ESP ήταν ανύπαρκτη, η κλίση μικρή και το τιμόνι άμεσο με αποτέλεσμα το Arkana να ολοκληρώσει την δοκιμασία με άνεση και χωρίς καθόλου δράμα. Δοκιμάζοντας στα 73 και στα 74 χλμ./ώρα η εικόνα ήταν ανάλογη με περισσότερη κλίση και μια μικρή τάση για υποστροφή. Στο τέλος όμως, το Arkana έμεινε στην πορεία του και ολοκλήρωσε με επιτυχία τη δοκιμασία.

76 χλμ./ώρα

75 χλμ./ώρα

Αίσθηση οδηγού-επιβατών & βαθμολογία

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN