• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τράκαρες; Επισκευή ή ολική καταστροφή;

Διαβάστηκε από 3093 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/9/2019
 

Καλύτερα να μην είχε συμβεί ποτέ. Όμως τράκαρες. Και μάλιστα πολύ. Ευτυχώς όμως είναι μόνο λαμαρίνες. Παρόλα αυτά, τι κάνεις; Το επισκευάζεις ή καλύτερα να πάει για ολική καταστροφή;


Τράκαρες. Δυστυχώς να μην είχε συμβεί ποτέ. Όμως συνέβη. Ευτυχώς είναι μόνο λαμαρίνες. Εσύ είσαι καλά. Και τώρα που ξεπερνάς το αρχικό σοκ, αρχίζεις και μπαίνεις σε σκέψεις: Τι θα κάνω τώρα με το αυτοκίνητό μου; Πως θα κινούμαι; Να το επισκευάσω ή δεν αξίζει τον κόπο; Να πάρω την αποζημίωση και να ψάξω για κάτι άλλο;
Τι με συμφέρει; Πως δεν θα βγω χαμένος; Επισκευή ή ολική καταστροφή;
 
Μακάρι αγαπητέ αναγνώστη να σου λέγαμε «κάνε αυτό, γιατί αυτό σε συμφέρει περισσότερο», όμως θα είμαστε ειλικρινείς: Σε περίπτωση ενός τρακαρίσματος όπου το αυτοκίνητο είναι στο μεταίχμιο της ολικής καταστροφής, η επισκευή κοστίζει πολλά και εσύ θα βγεις χρηματικά χαμένος. Ωστόσο, είτε επιλέξεις να το επισκευάσεις, είτε το δρόμο της αποζημίωσης, υπάρχουν κάποια θετικά και κάποια αρνητικά τα οποία όμως εσύ πρέπει να ζυγίσεις και εσύ να πάρεις την τελική απόφαση.
 
Τι κερδίζεις και τι χάνεις αν το επισκευάσεις;
Το κυριότερο είναι ότι κρατάς το ίδιο το αυτοκίνητό σου, αυτό με το οποίο έχεις αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο, αυτό που το φωνάζεις με το όνομά του, ξέρεις όλο το ιστορικό του, μέχρι και κάτι το περίεργο που έχει στην καμπίνα. Το επισκευάζεις λοιπόν για να κερδίσεις αυτό το δέσιμο, όμως χάνεις σε πολλά άλλα. Πρώτα από όλα στην αξία της μεταπώλησης. Αν έχει πάρει «σασί», τότε χάνεις αρκετά σε αξία. Δεύτερο, ίσως και να μην επισκευαστεί ποτέ σωστά και έτσι να ξεκινήσουν να προκύπτουν άλλα μηχανικά προβλήματα. Και τέλος, αν το αυτοκίνητο έχει παλαιότητα, η ασφαλιστική δεν θα δικαιολογήσει καινούρια ανταλλακτικά, ούτε όλο το ποσό της επισκευής. Έτσι θα μπεις σε μια λύση που δεν θέλεις, αυτής του να φουσκώσεις τον λογαριασμό από τα κόστη επισκευής…
 
Η άλλη λύση είναι αυτή της αποζημίωσης λόγω ολικής καταστροφής. Εδώ καλό θα ήταν να έχεις προνοήσει να ασφαλίσεις με κάποιο σεβαστό ποσό το αυτοκίνητό σου, γιατί αν αφήνεις να πέφτει η ασφαλιζόμενη αξία του, τότε θα πάρεις «ψίχουλα» στο χέρι. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα πάρεις ένα χρηματικό ποσό. Και με αυτό το χρηματικό ποσό μπορείς επιλέξεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο με τα λεφτά της ασφάλειας ή και ένα ίδιο αυτοκίνητο σαν αυτό που είχες τους συναισθηματικούς δεσμούς… Συμβουλή μας σε αυτή την περίπτωση: Πούλησε το τρακαρισμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, ώστε να μειώσεις την  χασούρα.
 
Είτε την πρώτη, είτε την δεύτερη οδό επιλέξεις, θα βγεις χαμένος οικονομικά και σε κάθε περίπτωση να είσαι έτοιμος να διεκδικήσεις όσα περισσότερα από την ασφαλιστική σου. ¶λλωστε, η επισκευή εξαρτάται ανά περίπτωση και το σημείο του τρακαρίσματος.
 
Εσάς σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο; Αν ναι τι αποφασίσατε;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Οι Χάρτες Google θα ενημερώνουν για μπλόκα

Video: Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Μικρό βήμα για εκείνη, μεγάλο για τη ζωή της

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

Αντανακλαστικά στο ζενίθ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »