Στη δεύτερή του γενιά λοιπόν, το Sandero ξεκινά -ως πετρελαιοκίνητο- από τα 12.190 ευρώ.

Ολοκληρωμένη είναι η οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Υπό πίεση, το Sandero εμπνέει σιγουριά, σε καθημερινούς ρυθμούς η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Το εσωτερικό του Dacia Sandero έχει βελτιωθεί σημαντικά σε ποιότητα και φινίρισμα κάτι που αντιλαμβάνεσαι τόσο οπτικά, όσο και με το άγγιγμα των χειριστηρίων του.

Πίσω, τα τετράγωνα φανάρια το καθιστούν πιο μοντέρνο και νεανικό σχεδιαστικά.

Το νέας γενιάς Sandero είναι αισθητά πιο δυναμικό και καλαίσθητο εμφανισιακά, ενώ το σήμα της Dacia αναγνωρίσιμο πια στην ελληνική αγορά

Το νέας γενιάς Sandero είναι αισθητά πιο δυναμικό και καλαίσθητο εμφανισιακά, ενώ το σήμα της Dacia αναγνωρίσιμο πια στην ελληνική αγορά

Το νέας γενιάς Sandero είναι αισθητά πιο δυναμικό και καλαίσθητο εμφανισιακά, ενώ το σήμα της Dacia αναγνωρίσιμο πια στην ελληνική αγορά

Ο 1,5 dCi των 75 ίππων τα καταφέρνει περίφημα στην καθημερινότητα, αφού τραβάει από χαμηλά και είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

Το εσωτερικό του Dacia Sandero έχει βελτιωθεί σημαντικά σε ποιότητα και φινίρισμα κάτι που αντιλαμβάνεσαι τόσο οπτικά, όσο και με το άγγιγμα των χειριστηρίων του. Ο περιστροφικός διακόπτης στο ηχοσύστημα θα θέλαμε να ελέγχει την ένταση και όχι τη συχνότητα.

Όσον αφορά στην εργονομία, υπάρχουν αρκετές θέσεις, θα θέλαμε όμως την κόρνα στο τιμόνι και τα φώτα να μην ρυθμίζονται με ντίζα. Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, αλλά και πίσω βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα.

Όσον αφορά στην εργονομία, υπάρχουν αρκετές θέσεις, θα θέλαμε όμως την κόρνα στο τιμόνι και τα φώτα να μην ρυθμίζονται με ντίζα. Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, αλλά και πίσω βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα.

Όσον αφορά στην εργονομία, υπάρχουν αρκετές θέσεις, θα θέλαμε όμως την κόρνα στο τιμόνι και τα φώτα να μην ρυθμίζονται με ντίζα. Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, αλλά και πίσω βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα.

Σε πολλά σημεία στο χώρο του κινητήρα του Dacia Sandero θα βρείτε το λογότυπο της Renault.

Το εσωτερικό του Dacia Sandero έχει βελτιωθεί σημαντικά σε ποιότητα και φινίρισμα κάτι που αντιλαμβάνεσαι τόσο οπτικά, όσο και με το άγγιγμα των χειριστηρίων του. Ο περιστροφικός διακόπτης στο ηχοσύστημα θα θέλαμε να ελέγχει την ένταση και όχι τη συχνότητα.

Το εσωτερικό του Dacia Sandero έχει βελτιωθεί σημαντικά σε ποιότητα και φινίρισμα κάτι που αντιλαμβάνεσαι τόσο οπτικά, όσο και με το άγγιγμα των χειριστηρίων του. Ο περιστροφικός διακόπτης στο ηχοσύστημα θα θέλαμε να ελέγχει την ένταση και όχι τη συχνότητα.

Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ του Sandero ανέρχεται στα 320 λίτρα, τιμή κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Μετρήσεις κατανάλωσης auto τρίτη c

Στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν με άνεση τρεις επιβάτες, μιας και ο «αέρας» για τα γόνατα και το κεφάλι είναι μεγάλος.

Το Dacia Sandero έλαβε 4 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP χάνοντας το αστέρι εξαιτίας της χαμηλής επίδοσης στην προστασία των παιδιών και στην απουσία υπενθύμισης ζώνης για τους πίσω επιβάτες. Σε κάθε περίπτωση τα πήγε πολύ καλύτερα από τα 3 αστέρια της προηγούμενης γενιάς.

Δοκιμή: Dacia Sandero 1,5 dCi 75PS

40.590 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2013

Αφενός κάτω από το καπό του νέου Dacia Sandero βρίσκεται ένας οικονομικός σε κατανάλωση πετρελαιοκινητήρας, αφετέρου αποτελεί μια από τις οικονομικές σε κόστος κτήσης λύσεις στην κατηγορία.

 
Όταν το 2008 είχε παρουσιαστεί το Sandero στην ελληνική αγορά οι περισσότεροι δεν ήξεραν καν ποια είναι η μάρκα Dacia, ενώ οι υπόλοιποι -όσοι δηλαδή γνώριζαν πως η Dacia ανήκει στην Renault και ότι διαθέτει οικονομικά μοντέλα- κοίταζαν μάλλον διστακτικά…
 
Τότε, για παράδειγμα, ο κόσμος ρώταγε τι αμάξι είναι αυτό, πόσο κάνει, αν είναι καλό, τι κινητήρα έχει και άλλες τέτοιους είδους γενικές ερωτήσεις, σήμερα όμως το σκηνικό έχει αλλάξει και οι απορίες/αντιδράσεις είναι πιο συγκεκριμένες: «είναι αυτό το καινούριο Sandero, τι διαφορές έχει από το προηγούμενο, που και πόσο έχει βελτιωθεί;» κτλ. 
Με λίγα λόγια, τόσο η Dacia, όσο και το Sandero έχουν εδραιωθεί πια στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως μια value for money επιλογή. 

Πιο δυναμικό και καλαίσθητο σχεδιαστικά
Μπορεί το προηγούμενο Sandero να μην διεκδικούσε δάφνες πρωτοτυπίας, ωστόσο αυτό της δεύτερης γενιάς σίγουρα σε κερδίζει με την εμφάνισή του. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο δυναμικό και καλαίσθητο μπροστινό μέρος όπου ξεχωρίζει η τρισδιάστατη  γρίλια στη μάσκα. Αυτή ενώνει τα φωτιστικά σώματα, τα οποία σε συνδυασμό με τον πιο αιχμηρό προφυλακτήρα συνθέτουν ένα δυναμικό αποτέλεσμα. Από το πλάι πάλι, η σιλουέτα έχει διατηρήσει τις ίδιες γραμμές με το προηγούμενο και τα φτερά δείχνουν πιο φουσκωμένα, ενώ πίσω τα τετράγωνα φανάρια το καθιστούν πιο μοντέρνο και νεανικό σχεδιαστικά. Από εκεί και πέρα οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους και το γούστο είναι υποκειμενικό…

Όσον αφορά πάντως τις εξωτερικές του διαστάσεις, αυτές δεν απέχουν από το προηγούμενο μοντέλο και μόνο το μήκος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. Το μεταξόνιο έχει διατηρηθεί στα 2.590 χλστ., στοιχείο που αποκαλύπτει πως το Sandero δεύτερης γενιάς βασίζεται στην ίδια, εξελιγμένη όμως, πλατφόρμα του προηγούμενου. 

Παθητική ασφάλεια *****

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP το Dacia Sandero έλαβε 4 αστέρια βαθμολογούμενο με 80% στην κατηγορία προστασίας ενηλίκων επιβατών και χάνοντας κάποιους βαθμούς από την πλευρική πρόσκρουση σε στύλο και την οπίσθια πρόσκρουση. Στα προστασία των παιδιών πήρε 79%. Η απώλεια του ενός αστεριού, αποδόθηκε στις επιδόσεις του Sandero στην κατηγορία προστασίας πεζών σε περίπτωση ατυχήματος όπου βαθμολογήθηκε με 57%, ενώ έχασε βαθμούς και από την αξιολόγηση των συστημάτων ασφάλειας λόγω έλλειψης συστήματος υπενθύμισης για τις ζώνες ασφαλείας των επιβατών του πίσω καθίσματος. Όπως και να έχει πάντως, η επίδοση του νέου Sandero είναι καλύτερη από τα τρία αστέρια της προηγούμενης γενιάς του.