• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VW: Δεν μετράει το 0-100 αλλά το 100-200! Συμφωνείς;

2.205 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/10/2020

To 0-100 είναι το σημείο αναφοράς για τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου, όμως τώρα η VW λέει πως ο χαβαλές δεν είναι στα πρώτα 100 αλλά στα δεύτερα. Συμφωνείς;

VOLKSWAGEN: Κάνε δικό σου το πιο hi-tech Golf όλων των εποχών!


Η αδιαφορία της VW για το 0-100 δεν είναι φυσικά χωρίς τη δική της ατζέντα. Το τι λέει έχει να κάνει με το τι μπορεί να αντιπαραθέσει απέναντι στον ανταγωνισμό όταν μιλάμε για το 0-100. Και όχι, δεν είναι στα συμβατικά μοντέλα η μάχη αυτή, αλλά στα ηλεκτρικά.
 
Στα συμβατικά αυτοκίνητα, το 0-100 είναι ακόμη βασιλιάς. Και θα είναι μέχρι τέλους, αφού ακόμη και εξωπραγματικές κατασκευές, εντός και εκτός πίστας, ακόμη και η ίδια η F1 δεν έχει καταφέρει να ρίξει το σκορ κάτω από τα 2.8δλ. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι που αυτό δεν θα γίνει ποτέ, κυρίως γιατί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ή θα έχουν κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο και θα θέλουν τουλάχιστον μία αλλαγή για τη διαδικασία, ή αν πιάνουν τα 100 με την πρώτη, δεν έχουν αρκετή ροπή για να ρίξουν το σκορ παρακάτω.
 
Καλώς ήρθες ηλεκτροκίνηση. Γιατί μια άγνωστη μάρκα από το πουθενά, με το καλημέρα που λανσάρισε μια μεγάλη μπερλίνα αποκλειστικά ηλεκτροκίνηση, και με ένα τόσο δα κουμπάκι στο ταμπλό, έκανε το 0-100 σε 2.5 δευτερόλεπτα. Πιο γρήγορα από κάθε υπεραυτοκίνητο για το οποίο κάηκε βενζίνη για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα.
 
Και η VW ξέρει πως στο «δέκατο» του δευτερολέπτου, η μάχη για το 0-100 στα ηλεκτρικά δεν αξίζει, καθότι, μία ο ένας, μία ο άλλος, είτε είναι 2.4 είτε 2.5 είτε 2.6 δλ. κανείς δεν θα είναι ο «πρώτος».
 
Και ας λέει ότι ο χαβαλές είναι το 100-200. Όταν δεις τα 0-100 να έρχονται πριν προλάβεις να κοιτάξεις αν φοράς τη ζώνη σου, ο χαβαλές είναι ατελείωτος. Τα βίντεο στο Youtube με τα κινητά να κάθονται στην πλάτη του καθίσματος και να μην πέφτουν κατά την επιτάχυνση είναι πλέον πιο κλασικά και από τους αρχαίους ιστορικούς.
 
Εντάξει λοιπόν, η VW θα ρίξει τη μάχη της για τα μοντέλα R της μάρκας στη μάχη για το 100-200, γιατί το 0-100 δεν έχει πλάκα. Όταν όμως η Volvo και άλλοι έχουν ήδη κατατάξει ταχύτητες πάνω από 160χλμ./ώρα ως αντικοινωνική συμπεριφορά, το 100-200 είναι μάλλον κάτι που κανείς δεν θα πάρει στα σοβαρά, ή υπεύθυνα.
 
Οπότε τι; Άσε τη VW να λέει, το 0-100 είναι βασιλιάς ή θα περιμένεις το 100-200 και όποιον πάρει ο Χάρος; Τι λες, που είναι ο χαβαλές;

Tags: VOLKSWAGEN
 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια