Παραλληλη δοκιμή: Ford Fiesta ST & Mazda MX-5 RF

Ο 3κύλινδρος 1,5 turbo κινητήρας του Ford Fiesta ST έχει 200 άλογα, άφθονη ροπή και χορταστικό ήχο. To Μazda MX-5 κινείται από τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο 1,5 Skyactiv-G, που ανεβάζει μέχρι 7.000 σ.α.λ

Ο 3κύλινδρος 1,5 turbo κινητήρας του Ford Fiesta ST έχει 200 άλογα, άφθονη ροπή και χορταστικό ήχο. To Μazda MX-5 κινείται από τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο 1,5 Skyactiv-G, που ανεβάζει μέχρι 7.000 σ.α.λ. αλλά που δεν μπορεί να κοντράρει την εκρηκτικότητα του Ecoboost.

Oι ρεπρίζ του Mazda MX-5 είναι άτονες σε σχέση με το εκρηκτικό Ford Fiesta ST, που έχει σχεδόν τη διπλάσια ροπή από τις 1.600 σ.α.λ. μόλις! Η φωτοβολίδα της Ford κάνει το 0-100 σε μόλις 6,4 δλ!

Oι ρεπρίζ του Mazda MX-5 είναι άτονες σε σχέση με το εκρηκτικό Ford Fiesta ST, που έχει σχεδόν τη διπλάσια ροπή από τις 1.600 σ.α.λ. μόλις! Η φωτοβολίδα της Ford κάνει το 0-100 σε μόλις 6,4 δλ!

Oι εξατμίσεις του Fiesta ST παράγουν πιο ξεσηκωτικό ήχο ειδικά στο πρόγραμμα λειτουργίας Track. Tα ακούσματα από το Mazda MX-5 είναι λιγότερο ενδιαφέροντα, αλλά σίγουρα καλύτερα από αυτά των προηγούμε

Oι εξατμίσεις του Fiesta ST παράγουν πιο ξεσηκωτικό ήχο ειδικά στο πρόγραμμα λειτουργίας Track. Tα ακούσματα από το Mazda MX-5 είναι λιγότερο ενδιαφέροντα, αλλά σίγουρα καλύτερα από αυτά των προηγούμενων γενιών.