Honda S2000: Η Ferrari χρειάστηκε 10 χρόνια να ξεπεράσει το μοτέρ του!

Στη δεύτερη γενιά του Honda S2000, το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων εξοπλίζεται με carbon συγχρονιζέ.

Στη δεύτερη γενιά του Honda S2000, το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων εξοπλίζεται με carbon συγχρονιζέ.

Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα έδωσε το πολυπόθητο 50/50 στην κατανομή του βάρους.

Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα έδωσε το πολυπόθητο 50/50 στην κατανομή του βάρους.