Peugeot 106 Rallye & Citroen Saxo VTS: Όταν οι Γάλλοι μεγαλουργούσαν στα φθηνά γκάζια

Το Peugeot 106 GTi διαφέρει από τις προηγούμενες εκδόσεις λόγω της τοποθέτησης προβολέων ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, της αφαίρεσης των λευκών σιδερένιων ζαντών που συναντάμε στις πρώτες εκδόσεις

Το Peugeot 106 GTi διαφέρει από τις προηγούμενες εκδόσεις λόγω της τοποθέτησης προβολέων ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, της αφαίρεσης των λευκών σιδερένιων ζαντών που συναντάμε στις πρώτες εκδόσεις και της προσθήκης αεροτομής.

Σήμα κατατεθέν οι όμορφες «ρετρό» λευκές σιδερένιες ζάντες μεγέθους 14 ιντσών τόσο στην πρώτη, όσο και στη δεύτερη γενιά Peugeot 106 Rallye.

Σήμα κατατεθέν οι όμορφες «ρετρό» λευκές σιδερένιες ζάντες μεγέθους 14 ιντσών τόσο στην πρώτη, όσο και στη δεύτερη γενιά Peugeot 106 Rallye.

Η πρώτη γενιά 106 Rallye εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό 8βάλβιδο κινητήρα μόλις 1.300 κ.εκ που απέδιδε 100 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και απογείωνε το αμάξωμα των μόλις 825 κιλών στα 100 χλμ/ώρα σε 9,

Η πρώτη γενιά 106 Rallye εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό 8βάλβιδο κινητήρα μόλις 1.300 κ.εκ που απέδιδε 100 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και απογείωνε το αμάξωμα των μόλις 825 κιλών στα 100 χλμ/ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα.