Δοκιμή: Skoda Octavia Gran Coupe

Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.

Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.

ο αεροδυναμικό αμάξωμα εμφανίζει  χαμηλωμένη οροφή με την κατάληξή της στο πίσω μέρος να γίνεται πιο αρμονικά και να προσθέτει πόντους στο όμορφο σχεδιαστικό αποτέλεσμα.

ο αεροδυναμικό αμάξωμα εμφανίζει χαμηλωμένη οροφή με την κατάληξή της στο πίσω μέρος να γίνεται πιο αρμονικά και να προσθέτει πόντους στο όμορφο σχεδιαστικό αποτέλεσμα.

Στην ευθεία η Octavia παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης αποτελεί το high-light της.

Στην ευθεία η Octavia παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης αποτελεί το high-light της.