4 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε την ολοκαίνουργια Skoda Octavia Gran Coupe με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων και αναφέρουμε...

Δοκιμή: Skoda Octavia Gran Coupe

239.038 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2020)

Αν στο τέλος μείνει μόνο ένα σεντάν, αυτό θα είναι σίγουρα η Octavia. Η νέα γενιά ήρθε, ακόμα πιο «δυνατή» και έτοιμη να τα βάλει με τη SUV «λαίλαπα» της εποχής, κρατώντας ζωντανή την κατηγορία.


Η νέα γενιά Skoda Octavia θα βρίσκεται στην πρώτη digital Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου που θα ανοίξει τις διαδικτυακές της πύλες στις 24 Νοεμβρίου. Μείνε συντονισμένος & επισκέψου την, χωρίς εισιτήριο!

Ζούμε στην εποχή των SUV, τα οποία καταγράφουν διαρκώς μια επεκτατική πορεία έναντι των υπόλοιπων μοντέλων, εκτοπίζοντάς τα από τις αγορές. Πρώτο «θύμα» τους ήταν τα κλασσικά οικογενειακά, τύπου σεντάν μοντέλα, τα οποία πλέον λιγοστεύουν ως επιλογές, ενώ μικραίνει και το μερίδιό τους στην αγορά, με μόνη εξαίρεση τις premium μπερλίνες. Ωστόσο υπάρχει ένα μοντέλο, το οποίο αντέχει στην πίεση, έχοντας δημιουργήσει το δικό του κοινό στη χώρα μας και καταφέρνοντας να βρίσκεται κάθε χρόνο μέσα στη δεκάδα πωλήσεων της κλάσης του. Ο λόγος φυσικά για τη Skoda Octavia.

Η Octavia, το μακράν πιο σημαντικό μοντέλο της εταιρείας στην σύγχρονη εποχή της, έχει καταφέρει μια σπουδαία εμπορική καριέρα, την οποία ευελπιστεί να συνεχίσει σήμερα, η νέα 4η γενιά της. Κάθε γενιά από το 1996 μέχρι και σήμερα κατάφερε να αναρριχηθεί ψηλά στις λίστες των πωλήσεων, καταλαμβάνοντας σε πολλές χώρες την πρώτη θέση, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Εμείς δοκιμάζουμε την νέα Octavia με τον εξελιγμένο 1,5 TSI Evo κινητήρα των 150 ίππων σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά και τις πολλές νέες τεχνολογίες, που έχει εφοδιαστεί από τη «μαμά» VW.

Και πάλι value for money, από 19.500 ευρώ
Η νέα Skoda Octavia, το πρώτο διάστημα κυκλοφορίας της στην Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Active, Ambition & Style και με τρεις κινητήρες, που αναλύονται σε δύο βενζίνης (τον 1.0 TSI των 110 ίππων και τον 1.5 TSI με 150 άλογα), αλλά και έναν πετρελαίου 2.0 TDI με 150 ίππους, ενώ παράλληλα υπάρχει και ο κινητήρας G-Tec φυσικού-αερίου βενζίνης, με 131 PS. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η τσέχικη μπερλίνα διαθέτει από την εισαγωγική έκδοση Active (σε συνδυασμό μόνο με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου και τιμή από 21.800 ευρώ) ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, 7 αερόσακους, LED προβολείς, οθόνη αφής 8,25 ιντσών για το σύστημα infontainment, κ.ά.. Στο επόμενο σκαλοπάτι, στην έκδοση Ambition, συναντούμε, επιπλέον της Active, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, jumbo box ανάμεσα στα καθίσματα κ.ά.. με τις τιμές να ορίζονται από 19.500 ευρώ για την έκδοση με τον 1,0 TSI κινητήρα, από 21.800 ευρώ για το μοντέλο της δόκιμης μας με τον 1,5 TSI κινητήρα και από 24.900 ευρώ για το diesel.  Τέλος, η πλούσια έκδοση Style προσφέρει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες, φιμέ πίσω τζάμια, ψηφιακό πίνακα οργάνων, 10άρα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με navigation, αυτόματα φώτα, νίκελ λεπτομέρειες κ.ά. και κοστίζει από 23.800 ευρώ στη βενζίνη και 26.950 ευρώ στο diesel.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
citroen