Elk Test: Ford και Hyundai κάνουν... πάρτι στον «Τάρανδο»

Παρά το υψηλό κέντρο βάρους το Ford Puma ST κατάφερε να περάσει το τεστ με 77 χλμ./ώρα, όχι μία, αλλά συνεχόμενες φορές, με ελάχιστη εμπλοκή του ESP.

Παρά το υψηλό κέντρο βάρους το Ford Puma ST κατάφερε να περάσει το τεστ με 77 χλμ./ώρα, όχι μία, αλλά συνεχόμενες φορές, με ελάχιστη εμπλοκή του ESP.

Ακόμα και πέρα από το όριό του, η αντίδραση του i20 N ήταν ελεγχόμενη και χωρίς απώλεια της αυτοκυριαρχίας του.

Ακόμα και πέρα από το όριό του, η αντίδραση του i20 N ήταν ελεγχόμενη και χωρίς απώλεια της αυτοκυριαρχίας του.