Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 N με 280 PS | Ακόμα πιο «τούμπανο»

Μηδενική κλίση, αστραπιαία απόκριση στις εντολές του τιμονιού, απίθανή πρόσφυση, ρυθμισιμότητα και εντυπωσιακά σε δύναμη φρένα, σε προδιαθέτουν για ασταμάτητα ανεβοκατεβάσματα σε βουνίσιες φιδίσιες δι

Μηδενική κλίση, αστραπιαία απόκριση στις εντολές του τιμονιού, απίθανή πρόσφυση, ρυθμισιμότητα και εντυπωσιακά σε δύναμη φρένα, σε προδιαθέτουν για ασταμάτητα ανεβοκατεβάσματα σε βουνίσιες φιδίσιες διαδρομές και ατελείωτα γυρολόγια σε πίστα!

Το «καυτό» i30 Ν δε θα υποστρέψει έντονα, ενώ το σωστό ζύγισμα βοηθά τη σωστή τοποθέτηση στη στροφή χάρη και στο «ζωντανό» πίσω άξονα με τους πολλαπλούς συνδέσμους.

Το «καυτό» i30 Ν δε θα υποστρέψει έντονα, ενώ το σωστό ζύγισμα βοηθά τη σωστή τοποθέτηση στη στροφή χάρη και στο «ζωντανό» πίσω άξονα με τους πολλαπλούς συνδέσμους.