Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 N με 280 PS | Ακόμα πιο «τούμπανο»
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 N με 280 PS | Ακόμα πιο «τούμπανο»

41.067 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2022)

Η Performance έκδοση του ανανεωμένου i30 N «ανέβηκε» στα 280 άλογα και έγινε πιο εκρηκτική. Έφτασε όμως και τα 35 χιλιάρικα. Χαλάλι;

Το i30 N έγινε ακόμα πιο «τούμπανο»


    Ο συνειδητοποιημένος αγοραστής θα βρει όση αδρεναλίνη ζητάει και με το παραπάνω, αν πατήσει το μαγικό κουμπί N.

    Ο συνειδητοποιημένος αγοραστής θα βρει όση αδρεναλίνη ζητάει και με το παραπάνω, αν πατήσει το μαγικό κουμπί N.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Κινητήρας «ξυράφι» με αγωνιστικά συστήματα και αυτόματο «μυτοτάκουνο».
  • Νέο look και πιο αεροδυναμική σχεδίαση.
  • Το λιώνεις 5 χρόνια σε πίστα και έχεις εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.
  • Το i30 N Performance με τα 280 άλογα έφτασε στα 35 χιλιάρικα.
Εσείς τι λέτε; Διαλέγεις το νεότερο καυτό μοντέλο της GTi κατηγορίας i30 N, ή θα πας για τον ακριβότερο ιδρυτή της κατηγορίας VW Golf GTI;
 
To Ηyundai i30 N, το πρώτο σκληροπυρηνικό hot hatch της Hyundai, το λατρέψαμε όχι μόνο για τον εκρηκτικό και fun to drive χαρακτήρα, αλλά και για την δελεαστική τιμή των 28.750 ευρώ με την οποία αρχικά ήταν διαθέσιμη η Performance έκδοση των 275 ίππων. Σήμερα δοκιμάζουμε την ανανεωμένη εκδοχή του i30 N, που ανέβηκε στα 280 άλογα!

Πιο αεροδυναμικό, αλλά και πιο ακριβό πλέον το i30 N

Η ανανέωση του i30N ξεκίνησε από την εξωτερική του σχεδίαση, όπου τονίστηκε ακόμα περισσότερο ο δυναμικός χαρακτήρας του και ταυτόχρονα δέχτηκε αεροδυναμικές βελτιώσεις, oι οποίες βοηθούν στις επιδόσεις. Έτσι για παράδειγμα, ο νέος προφυλακτήρας φέρει δυο εισαγωγές αέρα και αεροδυναμικά πλευρικά πτερύγια με αεροκουρτίνες που βελτιώνουν την ροή του αέρα και ταυτόχρονα καταφέρνει να ελαχιστοποιήσει τους στροβιλισμούς. Η μάσκα του Hyundai φάρδυνε κι άλλο με σκοπό να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι προβολείς LED. Σίγουρα ξεχωρίζουν οι 19αρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, που φοράνε ελαστικά Pirelli P Zero Ν, ειδικά σχεδιασμένα για το μοντέλο και οι κόκκινες δαγκάνες με το σύμβολο «Ν». Στο πίσω μέρος νέα είναι τα φώτα, ενώ ο προφυλακτήρας έγινε πιο μυώδης, με τις δυο μονές διευρυμένες απολήξεις της εξάτμισης να υπογραμμίζουν τις επιδόσεις του μοντέλου. Το ίδιο και η αεροτομή, η οποία εξασφαλίζει και αεροδυναμική κάθετη δύναμη. Από εκεί και πέρα, τη δελεαστική τιμή της έκδοσης Performance ξεχάστε την. Το ανανεωμένο i30 N των 280 ίππων κοστίζει πλέον 34.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο ήταν και το μοντέλο της δοκιμής. Πλέον όμως είναι διαθέσιμο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων με την τιμή να ανεβαίνει στα 38.990 ευρώ. Η απλή έκδοση του i30 Ν με τα 250 άλογα είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο και 30.490 ευρώ (26.990 ευρώ στο αρχικό λανσάρισμα). Τιμές, ωστόσο που παραμένουν value for money για τα δεδομένα της κατηγορίας αυτής.
 

Kινητήρας-Επιδόσεις: Τώρα με 280 άλογα & αγωνιστικά συστήματα

Eσωτερικό: Σπορ, ξεχωριστή & καλοφτιαγμένη η καμπίνα του i30 N

Στο δρόμο: Mε ρυθμίσεις ακόμα & για οδήγηση σε πίστα

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto