Δοκιμή: Νέο CUPRA Born με 204 άλογα

Το κοφτερό τιμόνι και η πίσω κίνηση χαρίζουν στο Born συμμετοχικότητα, χωρίς ωστόσο να το νιώθεις ποτέ νευρικό. Το φουτουριστικό μικρομεσαίο της CUPRA ξέρει να κρύβει το βάρος του και για τα δεδομένα

Το κοφτερό τιμόνι και η πίσω κίνηση χαρίζουν στο Born συμμετοχικότητα, χωρίς ωστόσο να το νιώθεις ποτέ νευρικό. Το φουτουριστικό μικρομεσαίο της CUPRA ξέρει να κρύβει το βάρος του και για τα δεδομένα των ηλεκτρικών τιμά τον σπορ χαρακτήρα της μάρκας.

Απόλυτα ικανοποιητική είναι η άνεση της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, η οποία θα περάσει τις ανωμαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασμούς στην καμπίνα και θα διαχειριστεί αποτελεσματι

Απόλυτα ικανοποιητική είναι η άνεση της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, η οποία θα περάσει τις ανωμαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασμούς στην καμπίνα και θα διαχειριστεί αποτελεσματικά το βάρος του CUPRA Born.