Δοκιμή: BYD Seal plug-in AWD με 324 PS | Καίει και βενζίνη

¶νετη και μαλακή η ανάρτηση, αλλά η λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες. Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρ

¶νετη και μαλακή η ανάρτηση, αλλά η λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες. Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).

Η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά προσφέρουν επαρκή πρόσφυση, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού και η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ευνοούν τη σβέλτη οδήγηση.

Η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά προσφέρουν επαρκή πρόσφυση, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού και η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ευνοούν τη σβέλτη οδήγηση.