ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: BYD Seal plug-in AWD με 324 PS | Καίει και βενζίνη

(8/5/2025)
Δοκιμή: BYD Seal plug-in AWD με 324 PS | Καίει και βενζίνη
2 Φωτογραφίες »

H BYD είναι γνωστή για τα ηλεκτρικά της. Αλλά αυτό το μεσαίο SUV (4,8 μ.) είναι plug-in και καίει 6 λτ./100 χλμ.
Έχει 324 άλογα που όμως δε φάνηκαν στις μετρήσεις (0-100 σε 8,1 αντί 5,9 δλ. που υπόσχεται η εταιρεία).
Κάθεσαι σαν πασάς πίσω. Τα 425 λτ. στο πορτ-μπαγκάζ είναι λιγότερα από SUV πόλης.
Με 46.500 ευρώ είναι το φθηνότερο 4x4 της κατηγορίας, με εξοπλισμό που έχει της… Παναγιάς τα μάτια.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μεσαίο SUV με υβριδικό σύστημα πρίζας που καίει γύρω στα 6 λτ./100 χλμ..

Το Seal U DM-i είναι το plug-in μοντέλο της κινεζικής BYD, που είναι γνωστή για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Με μπαταρία 18,3 kWh η αυτονομία αποκλειστικά με ρεύμα φτάνει τα 55 χλμ., ενώ η κατανάλωση σε μικτές συνθήκες είναι γύρω στα 6,0 λτ./100 χλμ. νούμερο που είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Έχει 324 άλογα που όμως δε φάνηκαν στις μετρήσεις (0-100 σε 8,1 αντί 5,9 δλ. που υπόσχεται η εταιρεία)

Τα δηλωμένα 324 άλογα και τα 550 Nm ροπής προκύπτουν από το συνδυασμό ενός turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. και δύο ηλεκτρομοτέρ (204 PS μπροστά και 163 PS πίσω). Η αίσθηση που έχεις στην πράξη δεν συμβαδίζει με τα… χαρτιά. Αυτό φάνηκε και στις μετρήσεις μας με το 0-100 να γίνεται τελικά σε 8,1 δλ. (5,9 υπόσχεται η BYD). Το προσπέρασμα πάντως (60-100 χλμ./ώρα) γίνεται σβέλτα σε 4,3 δλ..

Κάθεσαι σαν πασάς πίσω, αλλά τα 425 λτ. στο πορτ-μπαγκάζ είναι λιγότερα και από SUV πόλης

Η καμπίνα είναι προσεγμένη σε ποιότητα και φινίρισμα, έχοντας μοντέρνο σχεδιασμό και έντονο το digital στοιχείο (ξεχωρίζει η χαρακτηριστική περιστρεφόμενη οθόνη αφής των 15,6 ιντσών). Χωροταξικά προσφέρει κορυφαία ευρυχωρία με τους πίσω επιβάτες να κάθονται σταυροπόδι ακόμα και αν είναι μεγαλόσωμοι. Ο χώρος αποσκευών των 425 λτ. όμως είναι μικρότερος και από SUV πόλης.

Με 46.500 ευρώ είναι το φθηνότερο 4Χ4 της κατηγορίας, με εξοπλισμό που έχει της… Παναγιάς τα μάτια

Το σημαντικότερο ατού του BYD Seal U με το plug-in υβριδικό σύστημα είναι η τιμή του. Με 46.500 ευρώ είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV με τετρακίνηση και υβριδικό σύστημα πρίζας. Παράλληλα ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης προσφέροντας στάνταρ μέχρι τα κλιματιζόμενα μπροστινά καθίσματα, τις vegan δερμάτινες επενδύσεις και τη γυάλινη οροφή.

Παρακάτω θα βρεις την αναλυτική δοκιμή του BYD Seal U DM-i με τα 324 άλογα και την τετρακίνηση
 

Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και άνετο σαλόνι, μικρό το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Τα 324 άλογα δε φάνηκαν στις μετρήσεις, η κατανάλωση όμως είναι χαμηλή
Σελίδα 5Στο δρόμο: Είναι άνετο, αλλά «ακούγεται» περισσότερο από όσο περιμένεις
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
IOAS