Δοκιμή οδηγικής εμπειρίας: Στην κίνηση της πόλης με το e-C3 της Citroen

Η ανάρτηση σιδέρωσε ότι ανωμαλία βρέθηκε στη διαδρομή μας. Ακόμα και σε πλακόστρωτους δρόμους τα Progressive Hydraulic Cushions προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση, απορροφώντας τις συνεχείς μικρές

Η ανάρτηση σιδέρωσε ότι ανωμαλία βρέθηκε στη διαδρομή μας. Ακόμα και σε πλακόστρωτους δρόμους τα Progressive Hydraulic Cushions προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση, απορροφώντας τις συνεχείς μικρές αναταράξεις.

Λιτό, αλλά γεροδεμένο και μοντέρνο το εσωτερικό του Citroen e-C3, με την εργονομία να παίρνει πολύ υψηλό βαθμό. Χάρη στην υψηλή θέση οδήγησης, μπορείς να έχεις καλύτερη εποπτεία της κίνησης και έτσι β

Λιτό, αλλά γεροδεμένο και μοντέρνο το εσωτερικό του Citroen e-C3, με την εργονομία να παίρνει πολύ υψηλό βαθμό. Χάρη στην υψηλή θέση οδήγησης, μπορείς να έχεις καλύτερη εποπτεία της κίνησης και έτσι βλέπεις αν έρχεται άλλο όχημα σε μια διασταύρωση, χωρίς να χρειαστεί να «βγάλεις έξω τη μούρη».

Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις 30-80 σε 5,2 δλ. κυρίως, αλλά και το 60-100 σε 5,8 δλ. αποδείχτηκαν υπεραρκετά να προσπεράσουμε λεωφορεία, πορτοκαλί φανάρια, αλλά και να εκμεταλλευτούμε οποιοδήποτε κενό σε

Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις 30-80 σε 5,2 δλ. κυρίως, αλλά και το 60-100 σε 5,8 δλ. αποδείχτηκαν υπεραρκετά να προσπεράσουμε λεωφορεία, πορτοκαλί φανάρια, αλλά και να εκμεταλλευτούμε οποιοδήποτε κενό σε διπλανές λωρίδες