
Βγάζεις ένα μήνα με 20 ευρώ (καίει 2 ευρώ στα 100 χλμ.).
Η ανάρτηση και τα μαλακά καθίσματα σε κρατάνε «φρέσκο» ακόμα και μετά από ώρες οδήγησης.
Οι μικρές διαστάσεις, η ψηλή θέση οδήγησης και το κάθετο πίσω μέρος βολεύουν στο παρκάρισμα και την ορατότητα.
Χωράει καφέ, κινητό και πορτοφόλι στην κονσόλα και έχει εύκολο χειρισμό για τις βασικότερες λειτουργίες.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Με το ηλεκτρικό Citroen C3 στο κέντρο της Αθήνας
Το νέο, τέταρτης γενιάς Citroen C3 για πρώτη φορά στην ιστορία του προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 113 άλογα και μπαταρία 44 kWh (διαβάστε τη δοκιμή του ηλεκτρικού Citroen C3), όντας αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο hot ηλεκτρικά μοντέλα τη αγοράς. Αρχικά διότι απέκτησε SUV χαρακτηριστικά και το κυριότερο γιατί κράτησε τιμή μικρού μοντέλου. Mε 24.930 ευρώ είναι το φθηνότερο «κανονικό» ηλεκτρικό πόλης (και όχι μόνο πόλης).
Περάσαμε λοιπόν αρκετές ώρες πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού C3, οδηγώντας το σε διάφορα spots του κέντρου κατά τα διάρκεια της φωτογράφισής του, θυμίζοντας την εμπειρία του Mega Test «Electric in the City», καθώς διασχίσαμε το Σύνταγμα, το Καλλιμάρμαρο, το Γκάζι και πολλές ακόμα γειτονιές της Αθήνας.
Βγάζεις ένα μήνα με 20 ευρώ ρεύμα και προσπερνάς λεωφορεία άνετα
Πριν από την εμπειρία χρήσης ωστόσο, θα πρέπει να αναφερθούμε στο πολύ χαμηλό κόστος καυσίμου, το οποίο και είναι ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημά του. Η μέση κατανάλωση του e-C3 στις -πηγμένες- διαδρομές ήταν κοντά στις 12,5 kWh/100 χλμ., συνεπώς υπολογίζοντας με 0,16 ευρώ που είναι η τιμή του οικιακού ρεύματος, σημαίνει πως με 2 ευρώ κάνεις 100 χλμ.. Έτσι για ένα μέσο χρήστη που κάνει 1.000 χλμ. το μήνα μέσα στην πόλη, ένα 20ευρω αρκεί για να καλύψει όλες τις μετακινήσεις του. Η χαμηλή κατανάλωση οφείλεται στο συνδυασμό χαμηλού βάρους (για ηλεκτρικό) και του συστήματος διαχείρισης ενέργειας που αποδίδει γραμμικά την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Και μπορεί για τον ίδιο λόγο να έχει περιοριστεί η τελική του ταχύτητα στα 135 χλμ./ώρα, ωστόσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις 30-80 σε 5,2 δλ. κυρίως, αλλά και το 60-100 σε 5,8 δλ. αποδείχτηκαν υπεραρκετά να προσπεράσουμε λεωφορεία, πορτοκαλί φανάρια, αλλά και να εκμεταλλευτούμε οποιοδήποτε κενό σε διπλανές λωρίδες για να κερδίσουμε μερικές εκατοντάδες μέτρα.

Περάσαμε αρκετές ώρες πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού C3, οδηγώντας το σε διάφορα spots του κέντρου
Θα κάνεις 1.000 χλμ. το μήνα με 3 φορτίσεις
Παράλληλα, η χαμηλή κατανάλωση στην πόλη εξασφαλίζει και αρκετά ικανοποιητική αυτονομία, καθώς η μπαταρία των ιόντων λιθίου-φωσφόρου-σιδήρου των 43,8 kWh μπορεί να εξασφαλίσει 350 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση, παρά την απουσία πολλών ρυθμίσεων έντασης της ανάκτησης ενέργειας όταν σηκώνεις το πόδι από το πεντάλ ισχύος (υπάρχει μόνο μία επιλογή και αυτή όχι πολύ πιο έντονη σε σχέση με τη στάνταρ). Έτσι λοιπόν με 3 φορτίσεις έχεις βγάλει το μήνα σου.
Σελίδα 2 | Ξεκούραστοι μετά από 8ώρο χάρη στην ανάρτηση, στα καθίσματα και στην ησυχία… |
Σελίδα 3 | Παρκάρεις εύκολα και έχει βολική/εργονομική καμπίνα |