Η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης μόνιμης ή επιλεκτικής (ηλεκτρικά ελεγχόμενης), με μπλοκέ διαφορικά & κοντές σχέσεις, σε συνδυασμό με τη δομή της ανάρτησης καθώς και τα πολλαπλά προφίλ ανάλογα του εδάφους είναι εγγύηση ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά.
H άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα, ανάλογη μεγάλου SUV και το Ranger τσουλάει ήσυχα και στιβαρά ακόμα και με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.
Mε το Ranger έχεις και όλα τα εφόδια να της δεις «ραλίστας» και να απολαύσεις το παιχνίδι στη λάσπη και το χώμα.