Πρώτη δοκιμή Ford Ranger PHEV: Οικονομία, εργασία και χαρά

Η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης μόνιμης ή επιλεκτικής (ηλεκτρικά ελεγχόμενης), με μπλοκέ διαφορικά & κοντές σχέσεις, σε συνδυασμό με τη δομή της ανάρτησης καθώς και τα πολλαπλά προφίλ ανάλογα του εδά

Η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης μόνιμης ή επιλεκτικής (ηλεκτρικά ελεγχόμενης), με μπλοκέ διαφορικά & κοντές σχέσεις, σε συνδυασμό με τη δομή της ανάρτησης καθώς και τα πολλαπλά προφίλ ανάλογα του εδάφους είναι εγγύηση ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά.

H άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα, ανάλογη μεγάλου SUV και το Ranger τσουλάει ήσυχα και στιβαρά ακόμα και με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.

H άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα, ανάλογη μεγάλου SUV και το Ranger τσουλάει ήσυχα και στιβαρά ακόμα και με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.

Mε το Ranger έχεις και όλα τα εφόδια να της δεις «ραλίστας» και να απολαύσεις το παιχνίδι στη λάσπη και το χώμα.

Mε το Ranger έχεις και όλα τα εφόδια να της δεις «ραλίστας» και να απολαύσεις το παιχνίδι στη λάσπη και το χώμα.