ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη δοκιμή Ford Ranger PHEV: Οικονομία, εργασία και χαρά

1.017 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2025)
Test Ford Ranger Wildtrak 4x4 2,3 EcoBoost 281hp A10 PHEV
3 Φωτογραφίες »

Test Ford Ranger Wildtrak 4x4 2,3 EcoBoost 281hp A10 PHEV

Το πρώτο plug-in hybrid pick-up όχημα στην Ευρώπη.
Βγάζει 281 ίππους και έχει ροπή 690 Nm.
Φορτίζει σε 26 λεπτά, έχει 35-40 χλμ. αυτονομίας και δίνει ρεύμα σε ηλεκτρικές κουζίνες.
Έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 κ. και ρυμουλκεί φορτία έως 3,5 τόνους.

autotriti team

Το πρώτο plug-in hybrid pick-up όχημα στην Ευρώπη

To Ford Ranger είναι ένα από τα πιο δημοφιλή pick-up μοντέλα στην Ευρώπη, όπως και στην Ελλάδα φυσικά, το οποίο ξεχωρίζει για την πληρότητα των επιλογών του. Αυτή εντοπίζεται τόσο στα πολλά και διαφορετικά είδη αμαξώματος (single cab, regular cab, double cab), όσο και στην ευρεία γκάμα κινητήριων επιλογών. Εκεί πρωταγωνιστής είναι ο δίλιτρος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας σε απόδοση 170 και 205 ίππων, αλλά και ο ισχυρότερος EcoBlue 3,0 λτ. απόδοσης 240 ίππων.

Φυσικά στην κορυφή της γκάμας του βρίσκεται η βενζινοκίνητη έκδοση Ranger Raptor (διαβάστε τη δοκιμή του) με 292 άλογα. Η νέα είσοδος έχει να κάνει με την εξηλεκτρισμένη έκδοση και το καινούργιο Plug-in hybrid σύνολο, που καθιστά το Raptor το πρώτο και μοναδικό Plug-in hybrid pick-up όχημα στην Ευρώπη. Το Raptor PHEV είναι διαθέσιμο μόνο ως διπλοκάμπινο και στις εκδόσεις Wildtrak και Stormtrak, με κόστος από 65.135 ευρώ
 

Βγάζει 281 ίππους και έχει ροπή 690 Nm

Το Ford Ranger PHEV συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, το οποίο στο κέλυφος του ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 102 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου ανακοινώνεται στα 281 άλογα, ωστόσο το ενδιαφέρον στοιχείο είναι η ροπή του, η οποία αγγίζει τα 690 Nm.


Η μπαταρία του συστήματος έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh και υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.. Εμείς στην πράξη είδαμε 35-40 χλμ., ενώ για τη φόρτισή της χρειάζεται 26 λεπτά.
3 Φωτογραφίες »

Η μπαταρία του συστήματος έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh και υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.. Εμείς στην πράξη είδαμε 35-40 χλμ., ενώ για τη φόρτισή της χρειάζεται 26 λεπτά.

Φορτίζει σε 26 λεπτά, έχει 35-40 χλμ. αυτονομίας και δίνει ρεύμα σε ηλεκτρικές κουζίνες (έως 6,9 kW).

Η μπαταρία του συστήματος έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh και υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.. Εμείς στην πράξη είδαμε 35-40 χλμ. κίνησης μόνο με ρεύμα, ενώ για τη φόρτιση της μπαταρίας χρειάζονται 26 λεπτά (αναλόγως της παροχής) με μέγιστο τις -σχεδόν- τέσσερις ώρες σε οικιακή παροχή. Επιπλέον, το Ranger Raptor έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί ως γεννήτρια με ισχύ 6,9 kW (16 Amp), γεγονός που το καθιστά ικανό να τροφοδοτεί μέχρι και εστίες μαγειρέματος.

Έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 κ. και ρυμουλκεί φορτία έως 3,5 τόνους

Βέβαια, μην ξεχνάμε πως το Ranger PHEV είναι ένα επαγγελματικό όχημα που φημίζεται για τον «εργατικό» του χαρακτήρα. Έτσι, είναι ικανό να μεταφέρει 800 κιλά φορτίου και δύναται να ρυμουλκήσει βάρη μέχρι και τα 3.500 κιλά (ανακτώντας συν τοις άλλοις ενέργεια από τις επιβραδύνσεις), διατηρώντας έτσι ένα εξαιρετικό επίπεδο όσον αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες.

Σελίδα 2Εσωτερικό: Στιβαρή καμπίνα με σωστά υλικά και μπόλικη τεχνολογία
Σελίδα 3Κινητήρας: Προσφέρει οικονομία και είναι ικανός
Σελίδα 4Στο δρόμο: SUV στην άσφαλτο, αγρίμι στο χώμα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
elk test
Autotriti.gr