Δοκιμή: VW Τayron 1,5 eTSI 150 PS DSG7 -Η XL πλευρά του Tiguan

Παρά τα 1.700+ κιλά, το VW Tayron κινείται σβέλτα και χωρίς υπερβολική κατανάλωση χάρη στον εξηλεκτρισμένο 1,5 eTSI EVO 2 κινητήρα, που μπορεί να λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους σε συγκεκριμένες συνθήκ

Παρά τα 1.700+ κιλά, το VW Tayron κινείται σβέλτα και χωρίς υπερβολική κατανάλωση χάρη στον εξηλεκτρισμένο 1,5 eTSI EVO 2 κινητήρα, που μπορεί να λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους σε συγκεκριμένες συνθήκες.